Achiziția acestui contract de servicii se va realiza pe loturi, după cum urmează:Lot I - ,,Servicii de elaborare a documentației
tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul
de investiţii: „Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau” Contractul
de servicii cuprinde presta...
Achiziția acestui contract de servicii se va realiza pe loturi, după cum urmează:Lot I - ,,Servicii de elaborare a documentației
tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul
de investiţii: „Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau” Contractul
de servicii cuprinde prestarea serviciului de elaborare a documentațiilor tehnico-economice (fazele SF, PT, DTAC,DTOE, inclusiv
serviciul de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: „Amenajarea
unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau”, în conformitate cu cerințele din
Tema de proiectare nr. 37332 din 09.05.2024 și din Caietele de sarcini nr. 37340 din 09.05.2024 și nr. 37352 din 09.05.2024;Lot
II - ,,Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE și servicii de asistență tehnică
pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: „Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public
local din Municipiul Zalau”Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciului de elaborare a documentațiilor tehnico-economice
(DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE, inclusiv serviciul de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor
la obiectivul de investiţii:„Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau”, în conformitate
cu cerințele din Tema de proiectare nr. 37336 din 09.05.2024 și din Caietele de sarcini nr. 37351 din 09.05.2024 și nr. 37355
din 09.05.2024;Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publică
are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile
înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu
modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabilește ca termenul limită în care va răspunde tuturor
solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul
de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea
documentației de atribuire și ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.