Servicii de proiectare și asistență tehnică pentru elaborarea documentației tehnico-economice pentru consolidarea, restaurarea
și punerea în valoare a Bibliotecii Batthyaneum (fosta mănăstire a trinitarienilor), Municipiul Alba Iulia, Strada Bethlen
Gabriel nr. 1, Județul Alba, cod LMI: AB-II-M-A-00098, incluse în Programul Național de Restaurare, aprobat de către Ministerul
Culturii, în calitate de ordona...
Servicii de proiectare și asistență tehnică pentru elaborarea documentației tehnico-economice pentru consolidarea, restaurarea
și punerea în valoare a Bibliotecii Batthyaneum (fosta mănăstire a trinitarienilor), Municipiul Alba Iulia, Strada Bethlen
Gabriel nr. 1, Județul Alba, cod LMI: AB-II-M-A-00098, incluse în Programul Național de Restaurare, aprobat de către Ministerul
Culturii, în calitate de ordonator principal de credite și derulat de către Institutul Național al Patrimoniului, organism
ce gestionează fondurile destinate cercetării, expertizării și executării lucrărilor de consolidare-restaurare și punere în
valoare a monumentelor istorice.Procedura de atribuire este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul
că Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a condiționa semnarea contractului de alocarea creditelor bugetare de către
ordonatorul principal de credite - Ministerul Culturii -, dar nu mai târziu de 6 luni de la finalizarea procedurii de atribuire,
respectiv desemnarea câștigătorului. În cazul în care, deși vor fi inițiate demersurile legale necesare, ordonatorul principal
de credite nu alocă fondurile bugetare necesare, în termen de 6 luni de la finalizarea procedurii de atribuire, respectiv
desemnarea câștigătorului, se va proceda la anularea procedurii de atribuire în conformitate cu art. 212, alin. (1), lit.
c) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice coroborat cu prevederile Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr.
1792/2002 și Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice.Ofertanții din cadrul acestei proceduri de atribuire înțeleg că
autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire,
indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea
prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri de atribuire acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei
suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.Termen
de predare DALI: maximum 6 luni de zile de la semnarea contractului (Conform grafic propus de ofertant).Termen de predare
DTAC, respectiv DTAD, dacă este cazul și DTOE: maximum 1 lună de la avizarea DALI în CTE INP/MC, după caz (Conform grafic
propus de ofertant).Termen de predare PT și DE: maximum 3 luni de la obținerea de către Prestator a Autorizației de Construire
(conform grafic propus de ofertant).Termenul estimat pentru elaborarea documentațiilor este de 10 luni, exceptând perioadele
de avizare.Durata estimată a contractului este de 4 ani. Serviciile de asistență tehnică se vor presta ulterior contractării
lucrărilor de execuție, în funcție de alocarea bugetară.