Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor.
Potrivit devizului general realizat in cadrul Studiului de Fezabilitate Actualizat, valoarea estimata tot...
Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor.
Potrivit devizului general realizat in cadrul Studiului de Fezabilitate Actualizat, valoarea estimata totală pentru proiectarea si executiea lucrărilor este de 134.935.319,00 lei fara TVA formata din:
A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea
obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie
lucrari cu o Valoare estimata este de 4.055.668,80 lei fara TVA, formata din:
Cap. 3.5.4. - Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 50.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.5. - Valoarea estimata – Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 25.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. - Valoarea estimata - Proiect tehnic si detalii de executie: 2.736.709,80 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. - Valoarea estimata - Asistenta tehnica din partea proiectantului: 1.243.959,00 lei fara TVA (din care 3.8.1.1 - pe perioada
de executie a lucrarilor – 621.979,50 lei fara TVA si 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de
control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 621.979,50 lei fara TVA);
B. Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu o Valoare estimata este de 130.879.650,20 lei fara TVA, formata din:
Cap. 1.3. - Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 2.976.216,00 lei fara TVA;
Cap. 1.4. - Valoarea estimata - Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor: 3.000.000,00 lei fara TVA;
Cap. 4.1. - Valoarea estimata Constructii si instalatii: 124.395.898,90 lei fara TVA;
Cap. 5.1. - Valoarea estimata Organizare de şantier: 507.535,30 lei fara TVA (din care 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente
organizarii de santier – 497.583,60 lei fara TVA si 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – 9.951,70 lei fara TVA).
Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate pe o perioada de 18 luni de la data declarării ofertantului câştigător, procedura de atribuire se va anula de drept în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare,
NOTA :În conformitate cu prevederile art.160 din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire până în a 22-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificari transmise dupa data limita stabilita.