Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie achiziţionarea contractului de proiectare si executie de lucrari, în cadrul proiectului „CRESTEREA GRADULUI DE ACOPERIRE CU SERVICII SOCIALE PRIN ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU SOCIAL DE ZI PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE, CU CANTINA SOCIALA SI UNITATE SI UNITATE DE ÎNGRIJIRE LA DOMICILIU, ÎN LOCALITATEA BIUSA, COMUNA BENESAT, JUDEŢUL SALAJ”.
Valoarea estimata a contractului este d...
Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie achiziţionarea contractului de proiectare si executie de lucrari, în cadrul proiectului „CRESTEREA GRADULUI DE ACOPERIRE CU SERVICII SOCIALE PRIN ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU SOCIAL DE ZI PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE, CU CANTINA SOCIALA SI UNITATE SI UNITATE DE ÎNGRIJIRE LA DOMICILIU, ÎN LOCALITATEA BIUSA, COMUNA BENESAT, JUDEŢUL SALAJ”.
Valoarea estimata a contractului este de 1.384.434,03 lei fara TVA determinată astfel:
1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea initial:4.566,00 lei fara TVA
2 Asigurarea utilităţilor: 45.660,00 lei fara TVA
4.1 Construcţii şi instalaţii: 1.204.990,23 lei fara TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 5.935,80 lei fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 59.358,00 lei fara TVA
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 22.830,00 lei fara TVA
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 31962,00 lei fara TVA
3.8.1.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor: 4566,00 lei fara TVA
3.8.1.2. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii: 4.566,00 lei fara TVA
Notă: dotările descrise in documentaţia tehnică faza DALI nu fac obiectul prezentei proceduri. Acestea nu se vor oferta.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie prin adaptarea la teren prin renuntare/suplimentare la unele categorii de lucrari; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).