Contract supus prezentei proceduri de atribuire va cuprinde urmatoarele:
1. Servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de execuţie, documentaţie tehnica autorizaţie de construire, documentaţie pentru avize şi acorduri (P.T. +D.E+D.T.A.C.+D.A.A.), şi servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, respectiv:
1.1. Elaborarea proiectului tehnic, detaliilor de executie în conformitate prevederile HG nr. 90...
Contract supus prezentei proceduri de atribuire va cuprinde urmatoarele:
1. Servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de execuţie, documentaţie tehnica autorizaţie de construire, documentaţie pentru avize şi acorduri (P.T. +D.E+D.T.A.C.+D.A.A.), şi servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, respectiv:
1.1. Elaborarea proiectului tehnic, detaliilor de executie în conformitate prevederile HG nr. 907/2016;
Proiectantul va elabora proiectul tehnic, detaliile de executie pentru toate categorile de lucrari prevazute a fi executate în cadrul acestui obiectiv conform Devizului general.
1.2 Elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor şi acordurilor în scopul eliberari autorizatiei de construire, conform Certificatului de urbanism, precum şi documentatiile pentru actualizarea avizelor şi acordurilor în situatia în care aceste si-au pierdut perioada de valabilitate, precum şi a avizelor necesare în faza de elaborare a proiectului tehnic;
1.3. Elaborarea documentatiei tehnice în vederea obtineri Autorizatiei de construire ce va fi eliberata de catre Primaria comunei FILDU DE JOS.
1.4. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru perioada de executie a lucrarilor ce vor fi executate în baza proiectului tehnic ce face obiectul prezentei proceduri inclusiv participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii.
2. Executie de lucrari în cadrul proiectului“MODERNIZARE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA FILDU DE JOS, JUDETUL SĂLAJ”