In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de servicii de proiectare si executie de lucrari, respectiv:
- servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de executie, audit energetic, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire si documentatii pentru obtinere avize si acorduri (P.T.+D.E+D.T.A.C.+D.A.A.), precum si servicii de asistenta t...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de servicii de proiectare si executie de lucrari, respectiv:
- servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de executie, audit energetic, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire si documentatii pentru obtinere avize si acorduri (P.T.+D.E+D.T.A.C.+D.A.A.), precum si servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru perioada de executie a lucrarilor,
- executie de lucrari de constructii aferente proiectului "SEDIU PRIMARIE SI AMENAJARI EXTERIOARE".
Valoarea estimata totală este de 1.562.478,00 lei fara TVA, determintă astfel:
Cap. 1.2 Amenajarea terenului 8005,00 lei
Cap. 1.3 Amenajari pt protecţia mediului 8672,00 lei
Cap. 2.1 Retele exterioare 76780,00 lei
Cap. 3.3.2. Proiect tehnic 20000,00 lei
Cap. 3.3.3. Detalii de execuţie 500,00 lei
Cap. 3.3.4. Documentatii pentru avize acorduri 500,00 lei
Cap. 3.3.6 Audit energetic 1500,00 lei
Cap. 3.6.1. Asistenta tehnică 5781,50 lei
cap. 4.1 Construcţii si instalaţii 1412787,50 lei
Cap. 4.2 Montaj utilaje tehnologice 1455,00 lei
Cap. 4.3 Utilaje cu montaj 26497,00 lei
A.C. va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 8-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6