Feedback
I.D.: 83016972

servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare infrastructură rutieră de interes local în comuna Dumbrava, judeţul Prahova"

Data publicarii
06.06.23 Exista 58.112 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233140-2
Pretul estimativ:
9.030.914,48 RON - 9.030.914,48 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea estimată se detaliază astfel: Cap.1.2 "Amenajarea terenului"= 18.500,00 lei Cap.1.3. "Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială"= 6.000,00 Cap.3.5.4 " Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizatiilor"= 6.000,00 Cap.3.5.6 "Proiect tehnic şi detalii de execuţie"= 258.901,86 Cap.3.8.1. "Asistenţă tehnică din partea proiectantului"= 23.150,00 Cap.4.1.1...
Valoarea estimată se detaliază astfel: Cap.1.2 "Amenajarea terenului"= 18.500,00 lei Cap.1.3. "Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială"= 6.000,00 Cap.3.5.4 " Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizatiilor"= 6.000,00 Cap.3.5.6 "Proiect tehnic şi detalii de execuţie"= 258.901,86 Cap.3.8.1. "Asistenţă tehnică din partea proiectantului"= 23.150,00 Cap.4.1.1 "Construcţii şi instalaţii"= 8.630.062,00 Cap.5.1.1 "Organizare de santier"= 86.300,62 Cap.5.1.2 "Cheltuieli conexe organizării şantierului"= 2.000,00 lei. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că emiterea ordinului de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, iar emiterea ordinului de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor, făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va emite ordinul de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor, către ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare acestei etape vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data aprobarii raportului procedurii, contractul se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării contractului, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare drumuri comuna Cornu etapa III"  
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare drumuri comuna Cornu, Etapa II: str. Primaverii etapa 2, str. Plaiul Cornului etapa 2, str. Topsenilor, str. Murelor, Aleea Nucilor, Aleea Zorilor, Aleea Rozelor, Aleea Iancului, Aleea Haiducilor, Aleea Mioritei" din comuna Cornu, judetul Prahova 22.08.22
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "REABILITARE/ MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL , ÎN COMUNA BABA ANA , SATELE BABA ANA, CONDURATU SI CIREŞANU, JUD. PRAHOVA" 10.11.23
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN COMUNA DUMBRAVA, JUDET PRAHOVA" 30.08.22
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “EXTINDERE ŞI MODERNIZARE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ, COMUNA FILIPEŞTII DE TÂRG, JUDEŢUL PRAHOVA"  
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “Realizare sistem de canalizare şi staţie de epurare a apelor uzate în comuna Filipeştii de Târg, judeţul Prahova"  
Executie lucrari pentru obiectivul "EXTINDERE RETEA CANALIZARE MENAJERA SI REABILITARE RETEA ALIMENTARE CU APA STRADA CRASNA, SAT IZVOARELE, COMUNA IZVOARELE, JUDETUL PRAHOVA" 16.08.22
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru “Reabilitare şi modernizare infrastructură rutieră de interes local – strada Telecabinei, oraşul Buşteni"  
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “Extindere sistem de canalizare menajeră şi reţea de distribuţie apă în COMUNA DRAJNA, judeţul Prahova"  
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “Reabilitare şi modernizare infrastructură de canalizare de interes local în ORAŞUL BUŞTENI, judeţul Prahova"