Prin prezenta achiziţie se doreşte realizarea obiectivului de investiţiei “REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA SAROS, SAT SAROS (SAT COMPONENT), ORAS DUMBRAVENI, JUDETUL SIBIU", proiect finanţat prin PNDL II.
Prin “proiectare" se înţelege prestarea următoarelor servicii: elaborare proiect tehnic (PAC, PAD, POE, PTE), documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de invest...
Prin prezenta achiziţie se doreşte realizarea obiectivului de investiţiei “REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA SAROS, SAT SAROS (SAT COMPONENT), ORAS DUMBRAVENI, JUDETUL SIBIU", proiect finanţat prin PNDL II.
Prin “proiectare" se înţelege prestarea următoarelor servicii: elaborare proiect tehnic (PAC, PAD, POE, PTE), documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii, asistenţă tehnică din partea proiectantului.
Prin "Execuţie lucrări" se înţelege execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii, furnizarea echipamentelor şi utilajelor tehnologice, inclusiv montajul acestora şi punerea în funcţiune (după caz), efectuarea probelor şi testelor necesare atât pe parcursul execuţiei lucrărilor cât şi la recepţia acestora.
Valoarea estimată totală este de 1.125.345,00 lei fără TVA, conform Devizul general ale proiectului elaborat de către proiectantul lucrării în faza de elaborare a studiilor de fezabilitate, prin cumularea următoarelor capitole şi subcapitole:
CAPITOLUL 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii 13.869,00 lei;
CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică 34.300,00 lei, din care:
• 3.2 Documentaţii-suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii
7.600,00 lei
• 3.4.2 Certificarea performanţei energetic 2.300,00 lei
• 3.5 Proiectare 17.400,00 lei, din care:
3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 2.000,00 lei;
3.5.5. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie 2.800,00 lei;
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie 12.600,00 lei;
• 3.8 Asistenţă tehnică 7.000,00 lei, din care:
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 7.000,00 lei, din care:
3.8.1.1. pe perioada de execuţie a lucrărilor 5.500,00 lei;
3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii 1.500,00 lei;
CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază 1.061.743,00 lei, din care:
• 4.1 Construcţii şi instalaţii 1.004.708,00 lei;
• 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 10.285,00 lei;
• 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 46.750,00 lei;
CAPITOLUL 5 Alte cheltuieli 15.433 lei, din care;
• 5.1 Organizare de şantier 15.433 lei, din care:
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 5.145,00 lei;
5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului 10.289,00 lei.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 10.
Autoritatea Contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsurilor în Secţiunea "Documentaţie, clarificări, decizii" aferentă anunţului de participare, înainte cu 6 zile de termenul limita stabilit in Anunţul de participare pentru depunerea ofertelor.