Achizitie Servicii de proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul: “Creşterea producţiei de energie din resurse geotermale prin realizarea/modernizarea capacităţilor de producţie şi a reţelelor de transport – distribuţie a energiei termice din energie geotermală"
Proiectul este impartit in 2 obiective astfel:
OB 1. Modernizarea sistemului de producere şi transport a energiei termice în Localitatea Călimăneşti
-Real...
Achizitie Servicii de proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul: “Creşterea producţiei de energie din resurse geotermale prin realizarea/modernizarea capacităţilor de producţie şi a reţelelor de transport – distribuţie a energiei termice din energie geotermală"
Proiectul este impartit in 2 obiective astfel:
OB 1. Modernizarea sistemului de producere şi transport a energiei termice în Localitatea Călimăneşti
-Realizarea unui foraj de extractie a apei geotermale
-Realizarea unui punct termic si echiparea cu utilaje si echipamente tehnologice
-Realizarea unei retele de transport a agentului termic in vederea interconectarii cu reteaua existenta
-Realizarea lucrarilor de reparatii la punctele termice existente si inlocuirea cazanelor ce utilizeaza gaze naturale cu schimbatoare de caldura
OB 2. Realizarea unui sistem de producere şi distributie a energiei termice în localitatea Seaca
-Realizarea unui foraj de extractie a apei geotermale complet echipat
- Realizarea unui punct termic si echiparea cu utilaje si echipamente tehnologice
-Realizarea unei retele de transport a agentului termic de la foraj la punctul termic
Prevederile prezentei sectiuni se completeaza cu prevederile Caietului de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 20 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de
depunere a ofertelor.
Valoarea totala estimată: 53.841.056,19 lei, fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnnica: 510.000,00 lei
II. Execuţia lucrăriilor: 53.331.056,19 lei. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 4.792.158,97 lei nu este
cuprinsa in valoarea estimata.
Durata contractului: 12 luni, din care: 3 luni pentru proiectare si 9 de luni pentru executia lucrărilor.
Perioada de garantie a lucrarilor minim obligatorie este de 5 ani (60 luni).
Procedura de atribuire/achiziţie este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de încheierea contractului de finanţare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu AM(Autoritatea de management- Autoritatea finantatoare), in perioada de valabilitate a ofertei.
În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea AM cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă şi/sau Autoritatea de management ce asigura finantarea nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau AM au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Estimam faptul ca, contractul de finantare se va semna pana la sfarsitul trimestrului IV al anului 2024.