Servicii de proiectare şi execuţie lucrări de construcţii, pentru obiectivul de investiţii "Renovare energetică sediu Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Banat al judetului Timiş,astfel:
ETAPA I- Proiectarea tuturor lucrărilor aferente obiectivului de investiţii- 2 luni, nu mai târziu de 15.09.2023.
-Elaborarea după caz, a unor documentaţii necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor,...
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări de construcţii, pentru obiectivul de investiţii "Renovare energetică sediu Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Banat al judetului Timiş,astfel:
ETAPA I- Proiectarea tuturor lucrărilor aferente obiectivului de investiţii- 2 luni, nu mai târziu de 15.09.2023.
-Elaborarea după caz, a unor documentaţii necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T., a documentaţiilor aferente realizării lucrărilor provizorii necesare funcţionării clădirii pe toată perioada execuţiei lucrărilor şi a avizelor aferente şi după caz,susţinerea documentaţiilor la instituţiile/ comisiile avizatoare.
-Elaborarea de către firme autorizate conform prevederilor legale, a documentaţiilor (piese scrise şi desenate) necesare realizării lucrărilor de branşare şi racordare la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, inclusiv pentru lucrările provizorii, a studiilor de soluţii, a detaliilor de execuţie, obţinerea avizelor, autorizaţiilor, acordurilor, funcţie de avizele tuturor furnizorilor de utilităţi.
-Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C.) şi proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E/D.T.O.E).
-Elaborarea proiectului tehnic de execuţie (P.T.), detaliilor de execuţie (D.E.), scenariului de securitate la incendiu, alte documentaţii pe care ofertantul le consideră necesare finalizării şi funcţionării obiectivului de investiţi – conform conţinutului – cadru din legislaţia specifuică în vigoare.
-Verificarea tuturor documentaţiilor tehnico-economice, a eventualelor dispoziţii de şantier emise pe parcursul derulării lucrărilor, a proiectului as – built, de către verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii şi specialităţi, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectelor, inclusiv referatele de verificare pentru toate specializările.
ETAPA II – Realizarea tuturor lucrărilor aferente obiectivului de investiţii – 12 luni, dar nu mai târziu de 14.12.2024
- Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii;
- Executarea de către firme autorizate conform prevederilor legale a lucrărilor de branşare şi racordare la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate, inclusiv a lucrărilor provizorii;
- Asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului.
ETAPA III - Etapa premergătoare finalizării obiectivului de investiţii şi recepţiile aferente acestuia-2 saptamani, nu mai tarziu de 30.12.2024
Documentaţia revizuită as built, (după realizarea lucrărilor de execuţie).
Efectuarea probelor, testelor, punerea în funcţiune a instalaţiilor, recepţiilor lucrărilor executate pentru branşarea şi racordarea la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate, etc.
Realizarea şi predarea împreună cu dirigintele de şantier a Cărţii tehnice a construcţiei, întocmită conform prevederilor HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017.
Obţinerea certificatului de performanţă energetică a clădirii .
Recepţia la terminarea lucrărilor - participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului în calitate de invitat, la recepţiile la terminarea lucrărilor, conform prevederilor art. 17, alin. (4) din Legea nr.10/1995, coroborat cu art. 11, alin. (4) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017.
ETAPA IV– Garanţia lucrărilor- 5 ani de la finalizarea lucrărilor
Garanţia minimă acordată lucrărilor.
Acordarea asistenţei tehnice a proiectantului la solicitarea Autorităţii contractante, pe toată perioada garanţiei lucrărilor precum şi realizarea eventualelor remedieri de către Executant, ce pot fi necesare în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, echipamente, etc.
Recepţia finală - participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi a executantului în calitate de invitaţi la recepţia finală, conform prevederilor art. 25, alin. (2) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017.