Feedback
I.D.: 86036279

Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "DRUM DE LEGĂTURĂ ÎNTRE STR. INTRAREA ARIEŞULUI ŞI CALEA DUMBRĂVII " (PT+DE+DTAC+DTOE+verificare proiect+elaborare documentaţii şi obţinere avize faza PT+asistenţă tehnică+execuţie lucrări)

Data publicarii
21.08.23 Exista 125.207 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6 45231400-9 45332000-3 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
21.09.23
Pretul estimativ:
2.504.264,64 RON - 2.504.264,64 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 21.08.23 Publicat la 24.08.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de executie lucrari avand ca obiect: Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "DRUM DE LEGĂTURĂ ÎNTRE STR. INTRAREA ARIEŞULUI ŞI CALEA DUMBRĂVII "(PT+DE+DTAC+DTOE + verificare proiect + elaborare documentaţii şi obţinere avize faza PT + asistenţă tehnică + execuţie lucrări), conform specificatiilor din caietul de sarcini. Valoarea estimata totala este: 2.504.264,64 lei fără TVA, di...
Contract de executie lucrari avand ca obiect: Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "DRUM DE LEGĂTURĂ ÎNTRE STR. INTRAREA ARIEŞULUI ŞI CALEA DUMBRĂVII "(PT+DE+DTAC+DTOE + verificare proiect + elaborare documentaţii şi obţinere avize faza PT + asistenţă tehnică + execuţie lucrări), conform specificatiilor din caietul de sarcini. Valoarea estimata totala este: 2.504.264,64 lei fără TVA, din care: Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de: 103.696,52 lei fără TVA Valoarea estimata lucrari de executat este de: 2.400.568,12 lei fără TVA Durata totală a contractului de achiziţie publică este de 9 luni, din care: - SERVICII DE PROIECTARE - 3 luni de la data semnării contractului (conf. Cap. 2.3 si 6.2 din Caietul de sarcini) - EXECUTIA LUCRARILOR - 6 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor (conf. Cap. 2.3 si 6.2 din Caietul de sarcini) - ASISTENTA TEHNICA DIN PARTERA PROIECTANTULUI, pe perioada executiei lucrarilor, - 6 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor (conf. Cap. 2.3 si 6.2 din Caietul de sarcini) - Receptia la finalizarea lucrarii si remedieri – 1 luna de la finalizarea lucrarilor (conf. Cap. 2.3 si 6.2 din Caietul de sarcini) Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 11 Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 7a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice"  
“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice" 04.09.23
“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice" 28.11.23
Achizitie SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI pentru obiectivul de Investitii "PISTĂ DE BICICLETE STRADA THEODOR AMAN" (PT+DE+DTAC+DTOE+verificare proiect+elaborare documentatii si obtinere avize faza PT+asistenta tehnica+EXECUTIE LUCRARI)  
Achizitie SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI pentru obiectivul de Investitii "PISTĂ DE BICICLETE STRADA THEODOR AMAN" (PT+DE+DTAC+DTOE+verificare proiect+elaborare documentatii si obtinere avize faza PT+asistenta tehnica+EXECUTIE LUCRARI) 19.10.23
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "DRUM DE LEGĂTURĂ ÎNTRE STR. INTRAREA ARIEŞULUI ŞI CALEA DUMBRĂVII " (PT+DE+DTAC+DTOE+verificare proiect+elaborare documentaţii şi obţinere avize faza PT+asistenţă tehnică+execuţie lucrări)  
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAŢII PENTRU OBŢINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU "AMENAJARE PARC SUB ARINI" 28.05.24
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAŢII PENTRU OBŢINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU "AMENAJARE PARC SUB ARINI" 28.05.24
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAŢII PENTRU OBŢINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU "AMENAJARE PARC SUB ARINI" 11.06.24
“REABILITARE IMOBIL MARIA TEREZA – STR. GLADIOLELOR, NR. 4-6, SIBIU” - FAZA: PT + DE + DTAC + VERIFICARE PROIECT + ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENTA TEHNICA, COD SMIS: 305342 14.05.24