Feedback
I.D.: 77083690

Servicii de proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul:“EXTINDERE, REABILITARE ŞI MODERNIZARE REŢEA APĂ POTABILĂ ŞI CANALIZARE ÎN ORAŞUL CĂLIMĂNEŞTI, JUDEŢUL VÂLCEA

Data publicarii
05.01.23 Exista 81.030 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45231300-8 45332000-3 71322200-3 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
08.02.23
Pretul estimativ:
25.921.486,60 RON - 25.921.486,60 RON
Documente participare:
  1. Anexa la Formularul de Oferta FINANCIARA - Copy.docx
  2. Formulare si modele de documente 1 - Copy.docx
  3. Model Contract de proiectare si executie 1 - Copy.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Denumirea obiectivului de investiţii:" EXTINDERE, REABILITARE SI MODERNIZARE RETEA APĂ POTABILĂ SI CANALIZARE ÎN ORASUL CĂLIMĂNESTI, JUDETUL VÂLCEA" Amplasamentul investiţiei: Judeţul Valcea, UAT ORAS-CALIMANESTI Titularul investiţiei: UAT ORAS-CALIMANESTI Beneficiarul investiţiei: UAT ORAS-CALIMANESTI Autoritatea contractantă, UAT ORAS CALIMANESTI doreşte să atribuie un contract tip "builddesign"de servicii pent...
Denumirea obiectivului de investiţii:" EXTINDERE, REABILITARE SI MODERNIZARE RETEA APĂ POTABILĂ SI CANALIZARE ÎN ORASUL CĂLIMĂNESTI, JUDETUL VÂLCEA" Amplasamentul investiţiei: Judeţul Valcea, UAT ORAS-CALIMANESTI Titularul investiţiei: UAT ORAS-CALIMANESTI Beneficiarul investiţiei: UAT ORAS-CALIMANESTI Autoritatea contractantă, UAT ORAS CALIMANESTI doreşte să atribuie un contract tip "builddesign"de servicii pentru elaborare: Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie, DTAC si Documentatia pentru obtinerea Certificatului de urbanism, Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor prevazute in Certificatul de urbanism, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de implementare a obiectivului, alte documentatii necesare pentru implementarea proiectului si Execuţia propriu-zisa a lucrărilor la obiectivul de investiţie, care cuprinde următoarele etape: Etapa I: Elaborarea urmatoarelor servicii: proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC), daca este cazul - a proiectului pentru autorizarea lucrărilor de desfiinţare (PAD), daca este cazul - a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (POE), proiectul tehnic de execuţie (PTE), inclusiv proiectul tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor - "as built", precum si elaborarea documentatiei pentru obtinerea Certificatului de urbanism, a documentatiilor tehnice necesare pentru obtinerea avizelor si acordurilor prevazute in Certificatul de urbanism pentru: inceperea, realizarea, finalizarea si obtinerea autorizatiei de functionare a obiectivului de investiţie. Etapa II: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor, elaborarea dispozitiilor de santier şi orice alte documente aferente proiectării şi execuţiei lucrărilor, la obiectivul de investiţie. Etapa III: Execuţia lucrărilor în conformitate cu prevederile contractului incheiat, ale documentaţiei de proiectare, ale documentaţiei de execuţie şi ale reglementărilor specifice, cu respectarea cerinţelor fundamentale, conform legii la obiectivul de investiţie. Pentru implementarea cu succes a prezentei investitii, ofertantii au următoarele obligatii principale: 1. Sesizarea investitorilor asupra neconformitătilor si neconcordantelor constatate in proiecte, in vederea solutionării acestora pana la momentul depunerii ofertelor; 2. Utilizarea in executia lucrărilor numai a produselor si a procedeelor prevăzute in proiect, certificate sau pentru care exista agremente tehnice, care conduc la realizarea cerintelor de calitate prevazute in Legea calitatii in constructii; 3. Toti operatorii economici participanti in procedura, indiferent de calitatea lor, respectiv: ofertanti, asociati, subcontractori, terti sustinatori, precum si furnizorii de materiale sau produse, prestatorii de servicii etc., vor fi autorizati sa desfasoare activitatile pe care le presteaza in cadrul prezentului contract, in afara sediului social si al sediilor secundare, conf. art. 15 din Legea nr. 359/2004; 4. Punerea in opera a materialelor si materiilor prime, echipamentelor tehnice si tehnologice se va face cu respectarea cerintelor de calitate, conform standardelor nationale sau EU si numai de la producatori sau distribuitori autorizati conform legislatiei din Romania; 5.Executarea lucrarilor se realizează de către personal calificat sub coordonarea/supravegherea responsabilului tehnic cu executia atestat MLPTL; 6. Asigurarea nivelului de calitate corespunzător cerintelor, printr-un sistem propriu de calitate conceput si realizat prin personal propriu, cu responsabili tehnici cu executia pentru domeniile care fac obiectul prezentului contract; 7. Convocarea factorilor care trebuie sa participe la verificarea lucrărilor ajunse in faze determinante ale executiei si asigur Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor- 20 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul:“EXTINDERE, REABILITARE ŞI MODERNIZARE REŢEA APĂ POTABILĂ ŞI CANALIZARE ÎN ORAŞUL CĂLIMĂNEŞTI, JUDEŢUL VÂLCEA 08.02.23
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnice, fazele Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în Judeţul Vâlcea – Zona 1"  
Achiziţia de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul de Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu Mihăeşti" – cod SMIS 151336  
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343  
Proiectare şi execuţie lucări, pentru obiectivul “Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a clădirii Poliţiei Municipiului Râmnicu Vâlcea din cadrul I.P.J. Vâlcea şi a Unităţii Militare 0676 Craiova" cu finanţare din fonduri europene, în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Componenta 5- Valul renovării  
Proiectare şi execuţie lucări, pentru obiectivul “Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a Sediului Poliţiei oraşului Băile Olăneşti" finanţat din fonduri Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1 şi B.2.2/1, runda1, Componenta5 - Valul renovării/ Axa2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
Proiectare tehnică şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru "Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Centrului Andreea"  
Proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: " Refacere pod pe strada Tudor Vladimirescu, peste Valea Roştii (Caldarilor), in punct Iditoiu, CĂLIMĂNEŞTI, JUDEŢUL VÂLCEA" 27.03.20
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnice, fazele Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în Judeţul Vâlcea – Zona 3"  
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnice, fazele Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în Judeţul Vâlcea – Zona 2"