Obiectul contractului cuprinde:
Proiectare – Elaborare proiect pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii, elaborare proiect pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (PAC),elaborare proiect pentru Organizarea Executiei (POE),elaborare Proiect Tehnic+ Detalii De Executie (PT+DDE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor.
Documentatia ...
Obiectul contractului cuprinde:
Proiectare – Elaborare proiect pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii, elaborare proiect pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (PAC),elaborare proiect pentru Organizarea Executiei (POE),elaborare Proiect Tehnic+ Detalii De Executie (PT+DDE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor.
Documentatia se va elabora avand la baza DALI-ul si in conformitate cu prevederile HGnr.907/2016 si Standardele nationale si reglementarile tehnice in domeniu.
Executie lucrari:
In cadrul prezentei documentaţii sunt propuse spre execuţie următoarele lucrări: Sistem rutier nou;
amenajarea de rigole din beton de ciment si de pamant (conform detaliilor din desen) pentru scurgerea apelor din carosabil si de pe acostamente; amenajarea de podeţe din beton; semnalizare rutiera orizontala si verticala.
Investitia prevede modernizarea urmatoarelor drumuri:
- Tronson Centura 1 – L= 3063,00 m;
- Tronson Centura 2 – L= 2899,00 m;
- Tronson Centura 3 – L= 1809,00 m;
- Tronson Centura 4 – L= 4246,00 m;
- Tronson Centura 5 – L= 668,00 m;
- Tronson Centura 6 – L= 235,00 m;
TOTAL LUNGIME DRUMURI: 12.920,00 m
Este recomandata solutia scenariului 1, sistem rutier cu imbracaminti asfaltice (sistem rutier elastic).
Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că emiterea ordinului de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, iar emiterea ordinului de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor, făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va emite ordinul de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor, către ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare acestei etape vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data aprobarii raportului procedurii, contractul se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării contractului, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 12 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.