Achizitionarea executiei lucrarilor, inclusiv a serviciului de proiectare PAC, PT, DDE (Proiect pentru Autorizatia de Construire si Proiect Tehnic, detalii executie, caiete sarcini) si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii "REABILITARE SPATIU VERDE CA PARC, AMENAJAREA UNEI ZONE DE RECREERE ECO WI-FI " in municipiul Sfantu Gheorghe, dupa cum urmeaza:
Faza I Intocmire si predare:
- Documentatia pentru obtinerea...
Achizitionarea executiei lucrarilor, inclusiv a serviciului de proiectare PAC, PT, DDE (Proiect pentru Autorizatia de Construire si Proiect Tehnic, detalii executie, caiete sarcini) si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii "REABILITARE SPATIU VERDE CA PARC, AMENAJAREA UNEI ZONE DE RECREERE ECO WI-FI " in municipiul Sfantu Gheorghe, dupa cum urmeaza:
Faza I Intocmire si predare:
- Documentatia pentru obtinerea avizelor stabilite prin certificatul de urbanism nr. 403/2019 necesare obtinerii AC, precum si orice alte documentatii necesare obtinerii avizelor/acordurilor prevazute de legislatia in vigoare;
- Proiect pentru Autorizatia de Construire (P.A.C.), inclusiv proiectul privind organizarea executiei (P.O.E.);
- Proiect Tehnic + Detalii de Executie + Caiete de Sarcini (PT+ DE+CS);
- Devizul general actualizat si un volum distinct de devize pe categorii de lucrari, insotit de formulare F1, F2, F3, F4, F5, C6, C7, C8, C9, respectiv F6 grafic general de realizare investitie.
Faza II
- Executie lucrari proiectate;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor, inclusiv participarea la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie si ori de cate ori se impune.
Valoare estimata totala fara TVA a investitiei este de 637.875,96 lei, din care valoare proiectare de 17.182,76 lei, asistenta tehnica 2.863,80 lei, executie lucrari 597.110,43 lei, utilaje si echipamente 6.400,00 lei si valoarea pentru organizare de santier 14.318,97 lei. Pentru organizare de santier pe langa proiect se va atasa listele cu cantitati de lucrari F3.
Termenul limita stabilit de autoritatea contractanta pentru transmiterea de catre operatorii economici a solicitarilor de clarificari si informatii suplimentare este de 13 de zile inaintea termenului de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.