Valoarea estimată se detaliază astfel:
Cap.1.2 "Amenajarea terenului"= 18.500,00 lei
Cap.1.3. "Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială"= 6.000,00
Cap.3.5.4 " Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizatiilor"= 6.000,00
Cap.3.5.6 "Proiect tehnic şi detalii de execuţie"= 258.901,86
Cap.3.8.1. "Asistenţă tehnică din partea proiectantului"= 23.150,00
Cap.4.1.1...
Valoarea estimată se detaliază astfel:
Cap.1.2 "Amenajarea terenului"= 18.500,00 lei
Cap.1.3. "Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială"= 6.000,00
Cap.3.5.4 " Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizatiilor"= 6.000,00
Cap.3.5.6 "Proiect tehnic şi detalii de execuţie"= 258.901,86
Cap.3.8.1. "Asistenţă tehnică din partea proiectantului"= 23.150,00
Cap.4.1.1 "Construcţii şi instalaţii"= 8.630.062,00
Cap.5.1.1 "Organizare de santier"= 86.300,62
Cap.5.1.2 "Cheltuieli conexe organizării şantierului"= 2.000,00 lei.
Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că emiterea ordinului de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, iar emiterea ordinului de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor, făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va emite ordinul de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor, către ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare acestei etape vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data aprobarii raportului procedurii, contractul se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării contractului, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."