2. Lot 2: Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2- Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 555, Jud. Salaj,
Contractul are ca obiect: Servicii de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN COMUNA CRASNA - LOT 2" - Lot 2: Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasn...
2. Lot 2: Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2- Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 555, Jud. Salaj,
Contractul are ca obiect: Servicii de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN COMUNA CRASNA - LOT 2" - Lot 2: Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2, Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 555, jud. Salaj
Atribuirea contractului având ca obiect execuţia de lucrări si prestarea de servicii de proiectare, include următoarele faze:
a) servicii de proiectare - intocmire documentaţie tehnico-economică pentru realizarea obiectivului de investiţie "Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2, Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 555, jud. Salaj" în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, în următoarele faze:
- Documentaţie pentru obţinere avize şi acorduri, conform Certificat de urbanism;
- Documentaţie pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţie;
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie;
- Documentaţie privind exploatarea, Întreţinerea, repararea şi urmărirea comportării În timp a construcţiei;
- Proiect "AS BUILT"
Contractantul este obligat să prezinte în cadrul proiectului tehnic de execuţie, formularele F1-F5 (Centralizatoarele, listele cuprinzând cantităţile de lucrări) completate cu preţuri unitare şi valori, care devin formulare pentru devizul ofertei şi vor fi utilizate pentru întocmirea situaţiilor de lucrări executate, în vederea decontării
b) Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului (înseamnă asistenţa tehnică acordată de proiectant pe durata execuţiei lucrărilor, reprezentând toate activităţile prevăzute de lege şi de prezentul caiet de sarcini pe care trebuie să le îndeplinească personalul proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, până la recepţia finală).
Asistenţă tehnică din partea proiectantului se va acorda începând cu data comunicată prin ordinul de începere a lucrărilor şi până la recepţia finală a lucrărilor. In aceasta etapa, contractantul are obligatia de a elabora Certificat de performanţă energetică care se va elabora după finalizarea lucrărilor şi se va preda inainte de efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor);
c) executia lucrarilor de constructii si instalatii pentru realizarea obiectivului de investitii “Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2, Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 555, jud. Salaj", conform DALI si a proiectului tehnic ce va fi elaborat.
Pentru acest obiectiv a fost elaborată Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) nr. 439.2/2023 de catre o firma specializata (KLEVER SYSTEM S.R.L.) care cuprinde informatii cu privire la solutiile tehnice necesare a fi implementate in faza de proiectare si executie a lucrarilor, in vederea atingerii obiectivului propus prin realizarea investitiei, care constituie anexa la prezenta documentatie de atribuire.
Lucrările se vor executa cu respectarea strictă a prevederilor Autorizaţiei de Construire şi a Proiectului Tehnic de Execuţie ce urmeaza a fi intocmit in cadrul prezentului contract. Lucrările vor începe după obţinerea Autorizaţiei de construire, emiterea ordinului de începere a lucrării şi predarea amplasamentului, conform graficului întocmit de antreprenor şi acceptat de beneficiarul lucrării precum şi după prezentarea de către executant a Planului propriu de securitate şi sănătate, plan ce va cuprinde ansamblul de măsuri de securitate şi sănătate specifice fiecărui antreprenor.
Durata de executie a contractului este de 13 luni, si este formata din perioada de proiectare a lucrărilor 1 luna, perioada de execuţie a lucrărilor de 12 luni (inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor)
Valoarea estimata totala pentru lot 2 este de 336.298,22 lei fara TVA, compusa din:
a) servicii de proiectare inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului: 26.391,00 lei fara TVA
b) executie lucrari: 309.907,22 lei fara TVA
Defalcarea valorii estimate pe capitole/subcapitole se regaseste in caietul de sarcini sectiunea 3.2. Informaţii despre contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor şi lucrărilor.
3. Lot 3: Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2- Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 557, Jud. Salaj,
Contractul are ca obiect: Servicii de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN COMUNA CRASNA - LOT 2" - Lot 3: Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2, Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 557, jud. Salaj
Atribuirea contractului având ca obiect execuţia de lucrări si prestarea de servicii de proiectare, include următoarele faze:
a) servicii de proiectare - intocmire documentaţie tehnico-economică pentru realizarea obiectivului de investiţie "Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2, Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 557, jud. Salaj" în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, în următoarele faze:
- Documentaţie pentru obţinere avize şi acorduri, conform Certificat de urbanism;
- Documentaţie pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţie;
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie;
- Documentaţie privind exploatarea, Întreţinerea, repararea şi urmărirea comportării În timp a construcţiei;
- Proiect "AS BUILT"
Contractantul este obligat să prezinte în cadrul proiectului tehnic de execuţie, formularele F1-F5 (Centralizatoarele, listele cuprinzând cantităţile de lucrări) completate cu preţuri unitare şi valori, care devin formulare pentru devizul ofertei şi vor fi utilizate pentru întocmirea situaţiilor de lucrări executate, în vederea decontării
b) Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului (înseamnă asistenţa tehnică acordată de proiectant pe durata execuţiei lucrărilor, reprezentând toate activităţile prevăzute de lege şi de prezentul caiet de sarcini pe care trebuie să le îndeplinească personalul proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, până la recepţia finală).
Asistenţă tehnică din partea proiectantului se va acorda începând cu data comunicată prin ordinul de începere a lucrărilor şi până la recepţia finală a lucrărilor. In aceasta etapa, contractantul are obligatia de a elabora Certificat de performanţă energetică care se va elabora după finalizarea lucrărilor şi se va preda inainte de efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor);
c) executia lucrarilor de constructii si instalatii pentru realizarea obiectivului de investitii “Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2, Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 557, jud. Salaj", conform DALI si a proiectului tehnic ce va fi elaborat.
Pentru acest obiectiv a fost elaborată Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) nr. 439.3/2023 de catre o firma specializata (KLEVER SYSTEM S.R.L.) care cuprinde informatii cu privire la solutiile tehnice necesare a fi implementate in faza de proiectare si executie a lucrarilor, in vederea atingerii obiectivului propus prin realizarea investitiei, care constituie anexa la prezenta documentatie de atribuire.
Lucrările se vor executa cu respectarea strictă a prevederilor Autorizaţiei de Construire şi a Proiectului Tehnic de Execuţie ce urmeaza a fi intocmit in cadrul prezentului contract. Lucrările vor începe după obţinerea Autorizaţiei de construire, emiterea ordinului de începere a lucrării şi predarea amplasamentului, conform graficului întocmit de antreprenor şi acceptat de beneficiarul lucrării precum şi după prezentarea de către executant a Planului propriu de securitate şi sănătate, plan ce va cuprinde ansamblul de măsuri de securitate şi sănătate specifice fiecărui antreprenor.
Durata de executie a contractului este de 13 luni, si este formata din perioada de proiectare a lucrărilor 1 luna, perioada de execuţie a lucrărilor de 12 luni (inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor)
Valoarea estimata totala pentru lot 3 este de 726.424,86 lei fara TVA, compusa din:
a) servicii de proiectare inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului: 43.701,00 lei fara TVA
b) executie lucrari: 682.723,86 lei fara TVA
Defalcarea valorii estimate pe capitole/subcapitole se regaseste in caietul de sarcini sectiunea 3.2. Informaţii despre contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor şi lucrărilor.
1. Lot 1: Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2- Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 551, Jud. Salaj,
Contractul are ca obiect: Servicii de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN COMUNA CRASNA - LOT 2" - Lot 1: Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2, Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 551, jud. Salaj
Atribuirea contractului având ca obiect execuţia de lucrări si prestarea de servicii de proiectare, include următoarele faze:
a) servicii de proiectare - intocmire documentaţie tehnico-economică pentru realizarea obiectivului de investiţie "Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2, Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 551, jud. Salaj" în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, în următoarele faze:
- Documentaţie pentru obţinere avize şi acorduri, conform Certificat de urbanism;
- Documentaţie pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţie;
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie;
- Documentaţie privind exploatarea, Întreţinerea, repararea şi urmărirea comportării În timp a construcţiei;
- Proiect "AS BUILT"
Contractantul este obligat să prezinte în cadrul proiectului tehnic de execuţie, formularele F1-F5 (Centralizatoarele, listele cuprinzând cantităţile de lucrări) completate cu preţuri unitare şi valori, care devin formulare pentru devizul ofertei şi vor fi utilizate pentru întocmirea situaţiilor de lucrări executate, în vederea decontării
b) Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului (înseamnă asistenţa tehnică acordată de proiectant pe durata execuţiei lucrărilor, reprezentând toate activităţile prevăzute de lege şi de prezentul caiet de sarcini pe care trebuie să le îndeplinească personalul proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, până la recepţia finală).
Asistenţă tehnică din partea proiectantului se va acorda începând cu data comunicată prin ordinul de începere a lucrărilor şi până la recepţia finală a lucrărilor. In aceasta etapa, contractantul are obligatia de a elabora Certificat de performanţă energetică care se va elabora după finalizarea lucrărilor şi se va preda inainte de efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor);
c) executia lucrarilor de constructii si instalatii pentru realizarea obiectivului de investitii “Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Comuna Crasna - Lot 2, Comuna Crasna, Sat Crasna nr. 551, jud. Salaj", conform DALI si a proiectului tehnic ce va fi elaborat.
Pentru acest obiectiv a fost elaborată Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) nr. 439.1/2023 de catre o firma specializata (KLEVER SYSTEM S.R.L.) care cuprinde informatii cu privire la solutiile tehnice necesare a fi implementate in faza de proiectare si executie a lucrarilor, in vederea atingerii obiectivului propus prin realizarea investitiei, care constituie anexa la prezenta documentatie de atribuire.
Lucrările se vor executa cu respectarea strictă a prevederilor Autorizaţiei de Construire şi a Proiectului Tehnic de Execuţie ce urmeaza a fi intocmit in cadrul prezentului contract. Lucrările vor începe după obţinerea Autorizaţiei de construire, emiterea ordinului de începere a lucrării şi predarea amplasamentului, conform graficului întocmit de antreprenor şi acceptat de beneficiarul lucrării precum şi după prezentarea de către executant a Planului propriu de securitate şi sănătate, plan ce va cuprinde ansamblul de măsuri de securitate şi sănătate specifice fiecărui antreprenor.
Durata de executie a contractului este de 13 luni, si este formata din perioada de proiectare a lucrărilor 1 luna, perioada de execuţie a lucrărilor de 12 luni (inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor)
Valoarea estimata totala pentru lot 1 este de 1.681.234,58 lei fara TVA, compusa din:
a) servicii de proiectare inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului: 86.068,00 lei fara TVA
b) executie lucrari: 1.595.166,58 lei fara TVA
Defalcarea valorii estimate pe capitole/subcapitole se regaseste in caietul de sarcini sectiunea 3.2. Informaţii despre contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor şi lucrărilor.