3. LOT 3. “REFACERE DRUM LOCAL, DE 471 - 372/1, ZONA "PUNCT SIPOT"; 0,150KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA",
LOT 3: “REFACERE DRUM LOCAL, DE 471 - 372/1, ZONA "PUNCT SIPOT"; 0,150KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA
Proiectul se va desfasura pe drumul de exploatare DE471-DE372/1 aflat in extravilanul Comunei Poiana Campina.
Pe drumul de exploatare DE471-DE372/1 exista 3 zone degradate siste...
3. LOT 3. “REFACERE DRUM LOCAL, DE 471 - 372/1, ZONA "PUNCT SIPOT"; 0,150KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA",
LOT 3: “REFACERE DRUM LOCAL, DE 471 - 372/1, ZONA "PUNCT SIPOT"; 0,150KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA
Proiectul se va desfasura pe drumul de exploatare DE471-DE372/1 aflat in extravilanul Comunei Poiana Campina.
Pe drumul de exploatare DE471-DE372/1 exista 3 zone degradate sistemului rutier pe o lungime de aproximativ 270.00m, tronsonul care face obiectul prezentei documentatii este de 150m. Acesta se afla intre km 0+350 – 0+500 al drumului DE471-DE372/1.
Zona degradata se afla pe drumul de exploatare DE471-DE372/1 pe o lungime de aproximativ 150.00m intre pozitiile km 0+350 – 0+500.
Drept urmare, tinand cont ca sistemul rutier se degradeaza continuu, este necesara interventia imediata si remedierea situatiei.
Drumul DE471-DE372/1 are in prezent o imbracaminte rutiera supla, cu 7 cm de asfalt si aproximativ 60 cm materiale granulare.
Degradarile drumului au loc datorita pamantului slab de fundare cu tendinte de alunecare. Se impune consolidarea acostamentelor pe cele trei tronsoane de drum prin proiectarea de piloti ancorati in stratul de fundare stabil.
Scenariul recomandat este dat de varianta I:
- structura rutieră suplă pe DE471-DE372/1:
• 4 cm BA 16 conform AND 605;
• 6 cm BAD22,4 conform AND 605;
• 20 cm strat de baza din piatra sparta conform SR EN 13242+A1:2008;
• 30 cm fundaţie din balast conform SR EN 13242+A1:2008 si STAS 6400.
Fundare indirecta prin realizarea unor piloti incastrati in terenul bun de fundare pe partea de debleu a drumului..
4. LOT 4. “REFACERE DRUM LOCAL, DE 471 - 372/1, ZONA "CURBA PUNCT SIPOT"; 0,020KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA",
LOT 4: “REFACERE DRUM LOCAL, DE 471 - 372/1, ZONA "CURBA PUNCT SIPOT"; 0,020KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA"
Proiectul se va desfasura pe drumul de exploatare DE471-DE372/1 aflat in extravilanul Comunei Poiana Campina.
Pe drumul de exploatare DE471-DE372/1 exista 3 zone degradate sistemului rutier pe o lungime de aproximativ 270.00m, tronsonul care face obiectul prezentei documentatii este de 20m. Acesta se afla intre km 0+330 – 0+350 al drumului DE471-DE372/1.
Scenariul recomandat este dat de varianta I:
- structura rutieră suplă pe DE471-DE372/1:
• 4 cm BA 16 conform AND 605;
• 6 cm BAD22,4 conform AND 605;
• 20 cm strat de baza din piatra sparta conform SR EN 13242+A1:2008;
• 30 cm fundaţie din balast conform SR EN 13242+A1:2008 si STAS 6400.
Fundare indirecta prin realizarea unor piloti incastrati in terenul bun de fundare pe partea de debleu a drumului..
1. “REFACERE DRUM LOCAL, STRADA RAGMAN(DS128); 0,010KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA,
LOT 1: “REFACERE DRUM LOCAL, STRADA RAGMAN(DS128); 0,010KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA
Suprafata totala a drumului, conform HCL, este de S=16.980 mp.
Tronsonul care face obiectul prezentei documentatii este de 10m. Acesta se afla intre intre km 0+010 – km 0+020 al strazii Ragman,(DS128).
Degradarile drumului au loc datorita pamantului slab de fundare cu tendinte de alunecare. Se impune consolidarea acostamentelor si proiectarea de piloti ancorati in stratul de fundare stabil.
Vor fi necesare si lucrari de refacere integrala a structurii rutiere.
Analizând starea tehnică a drumurilor expertizate se pot defini deficienţele principale, astfel:
Drum asfaltat :
• Fisuri si crapaturi :30%.
• Tasari locale :25%.
• Denivelari:45%.
Scenariul recomandat este dat de varianta I:
- structura rutieră suplă pe DE471-DE372/1:
• 4 cm BA 16 conform AND 605;
• 6 cm BAD22,4 conform AND 605;
• 20 cm strat de baza din piatra sparta conform SR EN 13242+A1:2008;
• 30 cm fundaţie din balast conform SR EN 13242+A1:2008 si STAS 6400.
Fundare indirecta prin realizarea unor piloti incastrati in terenul bun de fundare pe ambele parti ale drumului..
5. LOT 5. “REFACERE DRUM LOCAL, DE 471 - 372/1, ZONA "PUNCT CRUCE"; 0,100KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA,
LOT 5: “REFACERE DRUM LOCAL, DE 471 - 372/1, ZONA "PUNCT CRUCE"; 0,100KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA
Proiectul se va desfasura pe drumul de exploatare DE471-DE372/1 aflat in extravilanul Comunei Poiana Campina.
Pe drumul de exploatare DE471-DE372/1 exista 3 zone degradate sistemului rutier pe o lungime de aproximativ 270.00m, tronsonul care face obiectul prezentei documentatii este de 100m. Acesta se afla intre km 0+230 – 0+330 al drumului DE471-DE372/1.
Scenariul recomandat este dat de varianta I:
- structura rutieră suplă pe DE471-DE372/1:
• 4 cm BA 16 conform AND 605;
• 6 cm BAD22,4 conform AND 605;
• 20 cm strat de baza din piatra sparta conform SR EN 13242+A1:2008;
• 30 cm fundaţie din balast conform SR EN 13242+A1:2008 si STAS 6400.
Fundare indirecta prin realizarea unor piloti incastrati in terenul bun de fundare pe partea de debleu a drumului..
2. LOT 2. “REFACERE DRUMURI LOCALE, DS 129 - DE 137, PUNCT "PROPRIETATEA NR. 332"; 0,030KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA",
LOT 2: “REFACERE DRUMURI LOCALE, DS 129 - DE 137, PUNCT "PROPRIETATEA NR. 332"; 0,030KM" COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA
Suprafata totala a drumului, conform HCL, este de S=7014 mp.
Ţinand cont ca sistemul rutier se degradeaza continuu, este necesara interventia imediata si remedierea situatiei.
Drumul local DS129-DE137 are in prezent o imbracaminte rutiera provizorie, 50 cm materiale granulare.
Degradarile drumului au loc datorita pamantului slab de fundare cu tendinte de alunecare. Se impune proiectarea de piloti ancorati in stratul de fundare stabil.
Scenariul recomandat este dat de varianta I:
- structura rutieră provizorie pe DE471-DE372/1:
• 20 cm strat de baza din piatra sparta conform SR EN 13242+A1:2008;
Fundare indirecta prin realizarea unor piloti incastrati in terenul bun de fundare pe partea de debleu a drumului..