Implementarea acestui contract de achiziţie publică presupune prestarea de servicii de proiectare, inclusiv asistenţă tehnică şi, respectiv execuţia de lucrări de reabilitare a străzilor incluse în proiectul integrat "Centru de Tineret şi străzi urbane pentru creşterea calităţii vieţii în municipiul Turnu Măgurele", cod SMIS 124772, implementat în cadrul POR 2014-2020, Axa Prioritară 13 - Sprijinirea regenerării oraşel...
Implementarea acestui contract de achiziţie publică presupune prestarea de servicii de proiectare, inclusiv asistenţă tehnică şi, respectiv execuţia de lucrări de reabilitare a străzilor incluse în proiectul integrat "Centru de Tineret şi străzi urbane pentru creşterea calităţii vieţii în municipiul Turnu Măgurele", cod SMIS 124772, implementat în cadrul POR 2014-2020, Axa Prioritară 13 - Sprijinirea regenerării oraşelor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiţii 9b - Oferirea de sprijin pentru revitalizarea fizică, economică şi socială a comunităţilor defavorizate din regiunile urbane şi rurale, Obiectiv specific 13.1 - Îmbunătăţirea calităţii vieţii a populaţiei în oraşele mici şi mijlocii din România.
Valoarea estimată totală este de 6.277.572,51 lei fără TVA, defalcată pe linii bugetare, după cum urmează:
Proiectare:
- Linia 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 123.059,80 lei fără TVA;
- Linia 3.8.1 Asistenţa tehnică din partea proiectantului: 46.029,90 lei fără TVA, din care:
- Linia 3.8.1.1 - pe perioada de execuţiei a lucrărilor: 36.029,90 lei fără TVA;
- Linia 3.8.1.2 - pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii: 10.000,00 lei fără TVA;
Execuţie lucrări:
- Linia 1.2 Amenajarea terenului - 182.037,13 lei, fără TVA, din care:
- Linia 1.3 - Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială: 13.033,24 lei, fără TVA;
- Linia 4.1.1 Lucrări de drumuri: 5.769.182,87 lei, fără TVA;
- Linia 5.1.1 Organizare de şantier: 144.229,57 lei, fără TVA;
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarile intervenite, dupa caz, pe parcursul executiei contractului de achizitie publica, vor fi incadrate in functie de situatia concreta in prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, iar in cazul in care acestea prespun suplimentari ale sumelor initiale, vor fi avute in vedere disponibilitatile existente pe linia 5.3 si, dupa caz, alte economii inregistrate in proiect.
Astfel, utilizarea procentului de Diverse si neprevăzute, linia 5.3-Cheltuieli diverse şi neprevăzute (548.072,37 lei fără TVA) din cadrul Devizului General, va fi posibilă numai în cazul în care respectiva modificare nu este substanţială şi numai cu respectarea dispoziţiilor Instrucţiunii nr. 3/2017, emise de ANAP.
Prin intermediul clauzelor contractuale vor fi reglementate aspectele referitoare la depăşirile cantitative/valorice puse în operă rezultate din remăsurători, datorate nepotrivirilor dintre estimarea iniţială şi realitatea execuţiei, fără a fi afectat proiectul tehnic sau specificaţiile tehnice.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu cel puţin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificări cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.