Feedback
I.D.: 80292487

Servicii de proiectare şi execuţie lucrări de construcţie în cadrul proiectului "Modernizare strada Prutului"

Data publicarii
30.03.23 Exista 135.335 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6 71322500-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
02.05.23
Pretul estimativ:
2.066.732,16 RON - 2.066.732,16 RON
Documente participare:
  1. Caiet_sarcini_scanat-semnat.pdf
  2. Formular_Propunere tehnica-semnat.docx
  3. Formulare-semnat.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea estimată a lucrării este de 2.066.732,16 lei la care se adaugă TVA . Bugetul pentru aceste lucrări a fost estimat în devizul general (SF) privind cheltuielile necesare realizării obiectivului de investiţii "Modernizare strada Prutului", după cum urmează: - Documentaţii aferente DTAC - 8.000,00 - Realizare proiect tehnic şi detalii de execuţie - 80.000,00 - Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 1...
Valoarea estimată a lucrării este de 2.066.732,16 lei la care se adaugă TVA . Bugetul pentru aceste lucrări a fost estimat în devizul general (SF) privind cheltuielile necesare realizării obiectivului de investiţii "Modernizare strada Prutului", după cum urmează: - Documentaţii aferente DTAC - 8.000,00 - Realizare proiect tehnic şi detalii de execuţie - 80.000,00 - Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 15,000.00 - Cheltuieli pentru amenajarea terenului - 57.443,70 - Amenajări pentru protecţia mediului şi cheltuieli pentru protecţia utilităţilor - 39.893,14 - Lucrări de construcţii şi instalaţii - 1.851.395,32 - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier - 15.000,00 - Cheltuieli diverse şi neprevăzute (nu este inclusă în valoarea estimată) - 145.818,00 (Suma reprezentând cheltuieli diverse şi neprevăzute va putea fi utilizată în ipoteza în care apar pe parcursul execuţiei contractului cheltuieli cu lucrări care nu prezintă modificări substanţiale ale contractului de achizţiei publică şi cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment. Modificarea contractului de achiziţie publică în cursul perioadei sale de valabilitate, se face cu în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/016 cu modificarile şi completările ulterioare.) Conform art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.107/2017), coroborat cu prevederile art. 27 din Hotararea Guvernului nr. 395/2016, termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 6 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu