Achizitie servicii de proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii, ,, Creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei în clădiri publice, pentru Clădire Grădiniţa cu program prelungit şi program normal Castelul fermecat, oraş Breaza, judeţul Prahova" Valoarea estimata a contractului este de 3.486.298,88 lei fără TVA, defalcata astfel: Cheltuieli pentru obtiner...
Achizitie servicii de proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii, ,, Creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei în clădiri publice, pentru Clădire Grădiniţa cu program prelungit şi program normal Castelul fermecat, oraş Breaza, judeţul Prahova" Valoarea estimata a contractului este de 3.486.298,88 lei fără TVA, defalcata astfel: Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului de 35.685,00 lei fara TVA, Cheltuieli pentru proiectare si asistenta din partea proiectantului de 117.517,54 lei fara TVA, Cheltuieli pentru investitia de bază de 3.295.364,83 lei fara TVA, Organizare de santier de 37.731,51 lei fara TVA. Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste că va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare în a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.