Contractul presupune servicii de proiectare (DTAC, DTOE, PT, DDE, şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) pentru obiectivul de investiţie "MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA MIRONEASA, JUDEŢUL IAŞI".
Valoarea estimata este de 702.000,00 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei si a bugetului proiectului.
Principalii indicatori tehnici ai investiţiei:
- Lungime totală de 5,800 km
- lăţimea p...
Contractul presupune servicii de proiectare (DTAC, DTOE, PT, DDE, şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) pentru obiectivul de investiţie "MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA MIRONEASA, JUDEŢUL IAŞI".
Valoarea estimata este de 702.000,00 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei si a bugetului proiectului.
Principalii indicatori tehnici ai investiţiei:
- Lungime totală de 5,800 km
- lăţimea părţii carosabile : 2,75/ 3,00/4,00/5,50;
- acostamente: 0,375/0,50/0,75;
- Rigole de acostament lăţime 0.60 m
- Rigole betonate lăţime 0.80 m
- Rigole betonate lăţime 1.00 m
- Borduri mari 20cm x 25 cm.
- Dren de fund de şanţ;
- Podeţ transversal tubular D=800 mm, L-7.50 m
- Podeţ transversal tubular D-800 mm, L= 10.00 m
- Podeţ din elemente prefabricate tip D5
- Podeţ lateral tubular D=1000 mm, L= 10.00 m
- Podeţ transversal tip rigola carosabila
- Podeţ lateral tubular D-600 mm, L-7.50 m
- Pentru desfăşurarea circulaţiei rutiere în condiţii de siguranţă este necesară execuţia fundaţiei adâncite de parapet;
- Pentru desfăşurarea circulaţiei rutiere în condiţii de siguranţă este necesar montarea unui parapet cu nivel de protecţie N2 şi H1.
- Pentru continuitatea rigolelor se vor prevedea accese la proprietăţi care se vor realiza din podeţe tubulare corugate.
- Pentru drumurile cu o singură bandă de circulaţie este necesară echiparea cu platforme de încrucişare având drept scop refugierea vehiculelor, pentru a permite trecerea vehiculelor care circulă din sens opus.
- Datorita lucrărilor de modernizare este necesara ridicarea la cota a capacelor de protecţie a căminelor de utilităţi.
Drumurile laterale se vor amenaja pe o lungime de 15 ml cu aceeaşi structură rutieră ca a drumurilor modernizate.
Structura rutieră:
• strat de forma din pământ stabilizat mecanic cu 50% adaos de balast în grosime de 10 cm după compactare
• strat de fundaţie din balast în grosime de 20 cm după compactare;
• strat de bază din piatră spartă în grosime de 15 cm după compactare;
• strat de legătură din BADPC 22.4 în grosime de 6 cm;
• strat de uzura din BAPC 16/MAS 16 în grosime de 4 cm.
Pentru DS 1761 intre km 0+125 - 0+225 structura rutieră adoptată este:
• blocaj de piatra bruta 30 cm după compactare;
• strat de fundaţie din balast în grosime de 20 cm după compactare