Feedback
I.D.: 102487438

Servicii de proiectare şi asistenta tehnica din partea proiectantului pt: Lot I:,,Fazele SF, PT, DTAC, DTOE la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau" şi Lot II:,,Fazele DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE la obiectivul de investiţii: "Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau"

Data publicarii
09.09.24 Exista 63.911 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79930000-2
Pretul estimativ:
221.000,00 RON - 221.000,00 RON
410.000,00 RON - 410.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE, inclusiv serviciul de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Mu, Etapa ISTUDIU DE FEZABILITATE şi Deviz General, elaborate ȋn conformitate cu prevederile art. 9 şi 10 din HG ...
1. ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE, inclusiv serviciul de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Mu, Etapa ISTUDIU DE FEZABILITATE şi Deviz General, elaborate ȋn conformitate cu prevederile art. 9 şi 10 din HG nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare, modificările prin HG 1116/2023, inclusiv studii de specialitate necesare (studiu topografic vizat de OCPI, studiu geotehnic, studii hidrologice, studiul de impact asupra mediului sau alte studii de mediu după caz, studiu de trafic conform continutului prevăzut în Anexa III. 7 din Ghidul solicitantului, studiu arheologic intruziv şi descărcare arheologică, studiu de soluţie/ alte studii necesare pentru alimentare cu energie electrică, studiul privind fezabilitatea din punct de vedere tehnic, economic şi al mediului înconjurător a utilizării sistemelor alternative de înaltă eficienţă, definit în Legea372/2005,republicată în 2020, art. 10/ Studiul privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată pentru creşterea performanţei energetice (conform HG907/2016)→Raport de conformare nZEB,) orice alte studii necesare;- Documentaţiile tehnice şi studiile necesare în vederea obţinerii CU, a avizelor/acordurilor/autorizaţiilor; inclusiv a acordurilor/avizelor de mediu (Decizia etapei de încadrare a proiectului în procedura de evaluare a impactului asupra mediului sau Clasarea notificarii emisă de autoritatea pentru protecţia mediului, în conformitate cu legislaţia naţională aplicabilă privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, cu completările şi modificările ulterioare), dupa caz; - În această etapă se vor elabora orice alte categorii de studii şi documentaţii pentru obţinerea de avize/autorizaţii care sunt necesare pentru implementarea proiectelor din aceste domenii (dacă este cazul);- Documentaţia SF, elaborată conform HG 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare, modificările prin HG 1116/2023 şi conform cerinţelor impuse de avizatori va fi predată beneficiarului, cu toate avizele, acordurile /autorizaţiile necesare.Termen de predare: 30 zile de la semnarea contractului.Etapa II- PROIECT TEHNIC pentru autorizarea executării lucrărilor (DTAC), DTOE;- Avize şi acorduri necesare în faza PT;- Proiect tehnic şi detalii de execuţie, elaborate în conformitate cu art. 11 din din HG nr. 907/2016 cu modificările şi completările ulterioare, modificările prin HG 1116/2023; Notă!: Proiectantul va acorda beneficiarului, în preţul contractului, asistenţă tehnică în perioada derulării procedurii de achiziţie publică a contractului de lucrări, precum şi pentru întocmirea documentaţiei suport şi asistenţa solicitată pentru depunerea şi susţinerea aplicaţiei de finanţare.Termen de predare: 30 zile de la emiterea ordinului de începere.Etapa III- Asistenţă tehnică acordată beneficiarului în perioada derulării procedurii de achiziţie publică a contractului de lucrări, precum şi pentru întocmirea documentaţiei suport şi asistenţa solicitată pentru depunerea şi susţinerea aplicaţiei de finanţare (dacă va fi cazul);- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor (inclusiv participarea la fazele determinante incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii), pe toată durata de implementare a proiectului, cât şi întocmirea de documente necesare pe parcursul derulării contractului de finanţare, (dacă va fi cazul). Durata executǎrii lucrǎrilor este estimatǎ la 12 luni. - Elaborarea proiectului ,,as built", care va intra în componenţa cărţii tehnice a construcţiei. - Elaborarea documentaţie tehnice depuse în vederea obţinerii avizului/autorizaţiei de securitate la incediu, în conformitate cu Ordinul (MAI) nr. 180 din 2022 privind aprobarea Normelor metodologice privind avizarea şi autorizarea de securitate la incendiu şi protecţie civilă. La elaborarea documentaţiei şi elaborarea documentelor, ofertantul are obligaţia de a respecta actele normative şi prescripţiile tehnice ȋn vigoare, aplicabile specificului contractului, inclusiv orice modificare legislativa sau a Ghidului solicitantului, cu referire la acest tip de proiecte (ghidul se află în etapa de consultare).Ofertantul va asigura transmiterea la timp, corectă şi completǎ a documentaţiilor care fac obiectul contractului.La elaborarea documentaţiei şi elaborarea documentelor, ofertantul are obligaţia de a respecta actele normative şi prescripţiile tehnice ȋn vigoare, aplicabile specificului contractului, inclusiv orice modificare legislativă sau a Ghidurilor solicitantului, cu referire la acest tip de proiecte. Prestarea serviciilor de proiectare (60 zile) şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului se va realiza astfel: -30 zile de la semnarea contractului pentru elaborare SF (Etapa I), documentaţii tehnice pentru obţinerea certificatului de urbanism, a avizelor/acordurilor/avizelor solicitate prin CU şi orice alte categorii de studii şi documentaţii pentru obţinerea de avize/autorizaţii care sunt necesare, fără să fie necesară emiterea unui ordin de începere;-30 zile de la emiterea ordinului de începere de către autoritatea contractantă, după aprobarea prin HCL a documentaţiei tehnico-economice faza SF, pentru elaborare Proiect tehnic (Etapa II) pentru autorizarea executării lucrărilor (DTAC), avize şi acorduri necesare în faza PT. -durata serviciilor de asistenţă tehnică acordată beneficiarului este corelată cu durata derulării procedurii de achiziţie publică a contractului de lucrări şi a întocmirii documentaţiei suport şi asistenţa solicitată pentru depunerea şi susţinerea aplicaţiei de finanţare, precum şi cu durata execuţiei lucrărilor în cadrul proiectului, durata aceastei etape este estimată la 12 luni.Prestatorul va asigura toate serviciile menţionate în Tema de proiectare nr. 37332 din 09.05.2024 şi din Caietele de sarcini nr. 37340 din 09.05.2024 şi nr. 37352 din 09.05.2024.. 2. ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE, inclusiv serviciul de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la ob de inv: "Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau"', Etapa I: - DALI şi DEVIZ GENERAL, elaborate ȋn conformitate cu prevederile art. 9 şi 10 din HG nr. 907/2016 cu modificările şi completările ulterioare, modificările prin HG 1116/2023, inclusiv studii de specialitate necesare, studiu topografic vizat de OCPI, studiu geotehnic, studii hidrologice, studiul de impact asupra mediului/alte studii de mediu dupa caz, orice alte studii necesare, studiu de solutie pentru alimentare cu energie electrica.Studiul privind fezabilitatea din punct de vedere tehnic, economic şi al mediului înconjurător a utilizării sistemelor alternative de înaltă eficienţă, definit în Legea nr. 372/2005, republicată, art.10/ Studiul privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată pentru creşterea performanţei energetice (conform HG nr. 907/2016→Raport de conformare nZEB) orice alte studii necesare.- Documentaţiile tehnice şi studiile necesare în vederea obţinerii certificatului de urbanism, a avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor, inclusiv a acordurilor/avizelor de mediu şi cultură (Decizia etapei de încadrare a proiectului în procedura de evaluare a impactului asupra mediului sau Clasarea notificarii emisă de autoritatea pentru protecţia mediului, în conformitate cu legislaţia naţională aplicabilă privind evaluarea impactului anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, cu completările şi modificările ulterioare), după caz; - orice alte categorii de studii şi documentaţii pentru obţinerea de avize/autorizaţii care sunt necesare pentru implementarea proiectelor din aceste domenii (dacă este cazul),- EXPERTIZA TEHNICA pentru toate lucrarile (activitatile) din cadrul proiectului care necesita expertizare;- Audit energetic, realizat conform legislatiei in vigoare;- În această etapă se vor elabora orice alte categorii de studii şi documentaţii pentru obţinerea de avize/autorizaţii care sunt necesare pentru implementarea proiectelor din aceste domenii (dacă este cazul);- Documentaţia DALI, elaborată pe baza expertizelor tehnice, si conform cerintelor impuse de avizatori va fi predată beneficiarului, cu toate avizele, acordurile /autorizaţiile necesare.Termen de predare: 30 zile de la semnarea contractului.Etapa II:- PROIECT TEHNIC pentru autorizarea executării lucrărilor de desfiinţare/construcţie (DTAD/DTAC) şi DTOE.;- Avize şi acorduri necesare în faza PT;- PT şi detalii de execuţie, elaborate în conformitate cu art. 11 din din HG nr. 907/2016 cu modif şi compl ulterioare, modif prin HG 1116/2023; Termen de predare: 30 zile de la emiterea OI.Etapa III:- Asistenţă tehnică acordată benef în perioada derulării procedurii de achiziţie publică a contractului de lucrări, precum şi pentru întoc documentaţiei suport şi asistenţa solicitată pentru depunerea şi susţinerea aplicaţiei de finanţare (dacă va fi cazul);- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor (inclusiv participarea la fazele determinante incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către ISC), pe toată durata de implementare a proiectului, cât şi întocmirea de documente necesare pe parcursul derulării contractului de finanţare, (dacă va fi cazul). Durata executǎrii lucrǎrilor este estimatǎ la 24 luni. - Elaborarea proiectului ,,as built", care va intra în componenţa cărţii tehnice a construcţiei.- Elaborarea documentaţie tehnice depuse în vederea obţinerii avizului/autorizaţiei de securitate la incediu, în conformitate cu Ordinul (MAI) nr. 180 din 2022 privind aprobarea Normelor metodologice privind avizarea şi autorizarea de securitate la incendiu şi protecţie civilă.La elaborarea documentaţiei şi elaborarea documentelor, ofertantul are obligaţia de a respecta actele normative şi prescripţiile tehnice ȋn vigoare, aplicabile specificului contractului, inclusiv orice modificare legislativa sau a Ghidului solicit, cu referire la acest tip de proiecte (ghidul se află în etapa de consultare).Ofertantul va asigura transmiterea la timp, corectă şi completǎ a documentaţiilor care fac obiectul contractului. La elaborarea documentaţiei şi elaborarea documentelor, ofertantul are obligaţia de a respecta actele normative şi prescripţiile tehnice ȋn vigoare, aplicabile specificului contractului, inclusiv orice modificare legislativă sau a Ghidurilor solicitantului, cu referire la acest tip de proiecte. Prestarea serviciilor de proiectare (60 zile) şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului se va realiza astfel: -30 zile de la semnarea contractului pentru elaborare DALI (Etapa I), documentaţii tehnice pentru obţinerea certificatului de urbanism, a avizelor/acordurilor/avizelor solicitate prin CU şi orice alte categorii de studii şi documentaţii pentru obţinerea de avize/autorizaţii care sunt necesare, fără să fie necesară emiterea unui ordin de începere;-30 zile de la emiterea ordinului de începere de către autoritatea contractantă, după aprobarea prin HCL a documentaţiei tehnico-economice faza DALI, pentru elaborare Proiect tehnic (Etapa II) pentru autorizarea executării lucrărilor (DTAC), avize şi acorduri necesare în faza PT. Notă!: Proiectantul va acorda beneficiarului, în preţul contractului, asistenţă tehnică în perioada derulării procedurii de achiziţie publică a contractului de lucrări, precum şi pentru întocmirea documentaţiei suport şi asistenţa solicitată pentru depunerea şi susţinerea aplicaţiei de finanţare.-durata serviciilor de asistenţă tehnică acordată beneficiarului este corelată cu durata derulării procedurii de achiziţie publică a contractului de lucrări şi a întocmirii documentaţiei suport şi asistenţa solicitată pentru depunerea şi susţinerea aplicaţiei de finanţare, precum şi cu durata execuţiei lucrărilor în cadrul proiectului, durata aceastei etape este estimată la 24 luni.Prestatorul va asigura toate serviciile menţionate în Tema de proiectare nr. 37336 din 09.05.2024 şi din Caietele de sarcini nr. 37351 din 09.05.2024 şi nr. 37355 din 09.05.2024..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a clădirii Primăriei Municipiului Zalău (monument istoric)".  
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Liceului Tehnologic Mihai Viteazul din municipiul Zalău"  
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, fazele DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a şcolii Simion Bǎrnuţiu din Municipiul Zalǎu"  
Contract de achiziţie publică de servicii: Contract de servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT şi DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a Şcolii Mihai Eminescu – Corp B şi Sala de Sport, din municipiul Zalău".  
Contract de achiziţie publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a Şcolii Gimnaziale Iuliu Maniu din municipiul Zalău"  
Contract de lucrări (proiectare cu execuţie lucrari şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor, pentru aducere la cota a caminelor situate pe amplasamentul obiectivului de investiţii “Modernizare DJ 191C: Tudor Vladimirescu, Porolissum, Bujorilor, Moigradului şi Cetăţii“  
Contract de lucrări (proiectare, execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor), pentru obiectivul de investitii “Modernizare Bulevard Mihai Viteazul din Municipiul Zalău,,- Etapa I, (Lot 1-Sectiunea 1 si Lot 2-Sectiunea 2a)  
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice, faza SF cu elemente specifice din DALI şi PT, DTAD/DTAC şi DTOE, pentru “Modernizare coridor de mobilitate nord-sud II: str. Kossuth Lajos, str. Andrei Şaguna, str. Gheorghe Lazăr, str. Tudor Vladimirescu şi str. Fabricii"  
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice, faza SF + PT pentru extindere reţele şi racorduri edilitare şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului aferente obiectivelor de investiţii 1.“Construire bază sportivă TIP-1 în Municipiul Zalău", 2.“Construire bază sportivă de TIP-2 în Municipiul Zalău" şi 3.“Construire bazin de înot didactic în Municipiul Zalău"  
Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice, faza SF + PT pentru extindere reţele şi racorduri edilitare şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului aferente obiectivelor de investiţii 1.“Construire bază sportivă TIP-1 în Municipiul Zalău" şi 2.“Construire bazin de înot didactic în Municipiul Zalău"