Achiziţia acestui contract de servicii se va realiza pe loturi, după cum urmează:
Lot I - ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau"
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciulu...
Achiziţia acestui contract de servicii se va realiza pe loturi, după cum urmează:
Lot I - ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau"
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciului de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele SF, PT, DTAC,DTOE, inclusiv serviciul de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau", în conformitate cu cerinţele din Tema de proiectare nr. 37332 din 09.05.2024 şi din Caietele de sarcini nr. 37340 din 09.05.2024 şi nr. 37352 din 09.05.2024;
Lot II - ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau"
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciului de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE, inclusiv serviciul de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii:"Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau", în conformitate cu cerinţele din Tema de proiectare nr. 37336 din 09.05.2024 şi din Caietele de sarcini nr. 37351 din 09.05.2024 şi nr. 37355 din 09.05.2024;
Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.