Achiziţia acestui contract de servicii se va realiza pe loturi, după cum urmează:
Lot I - ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau" . Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul d...
Achiziţia acestui contract de servicii se va realiza pe loturi, după cum urmează:
Lot I - ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele SF, PT, DTAC, DTOE şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau" . Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele SF, PT, DTAC,DTOE, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Amenajarea unei autobaze secundare pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau", în conformitate cu cerinţele din Tema de proiectare nr. 59547 din 01.08.2023 şi din Caietele de sarcini nr. 60135 din 03.08.2023 şi nr. 60144 din 03.08.2023;
Lot II - ,,Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE şi servicii de asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii: "Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau". Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (DALI, PT, DTAD/DTAC, DTOE, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii:"Modernizarea autobazei pentru serviciul de transport public local din Municipiul Zalau", în conformitate cu cerinţele din în conformitate cu cerinţele din Tema de proiectare nr. 59958 din 02.08.2023 şi din Caietele de sarcini nr. 60147 din 03.08.2023 şi nr. 60149 din 03.08.2023
Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.