Obiectul contractului îl constituie serviciile de proiectare şi asistenta tehnica şi execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii "EXTINDERE, REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTAREA SPATIILOR DE ÎNVATAMANT COMPUSE DIN CORPURILE C20 – LABORATOARE, C21 – LABORATOARE FORAJ 1, C22 – LABORATOARE FORAJ 2, C23 – POST TRAFO, C24 -MAGAZIE SI C25 – CORP DE LEGATURA, AFERENT SPECIALITATILOR DE INGINERIE DE PETROL SI GAZE", SMIS 1...
Obiectul contractului îl constituie serviciile de proiectare şi asistenta tehnica şi execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii "EXTINDERE, REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTAREA SPATIILOR DE ÎNVATAMANT COMPUSE DIN CORPURILE C20 – LABORATOARE, C21 – LABORATOARE FORAJ 1, C22 – LABORATOARE FORAJ 2, C23 – POST TRAFO, C24 -MAGAZIE SI C25 – CORP DE LEGATURA, AFERENT SPECIALITATILOR DE INGINERIE DE PETROL SI GAZE", SMIS 127978
Contractul presupune:
- Reactualizarea Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Interventie, conform legislatiei in vigoare;
- Realizarea proiectul tehnic (PT), a detaliilor de execuţie (DE), a proiectui de autorizare a lucrărilor de construcţii (PAC), a proiectului de organizare execuţie (POE) aferente obiectivului de investiţii (inclusiv intocmirea documentatiei pentru obtinerea Avizului ISU respectiv Scenariu de securitate la incendiu avizat);
- Intocmire audit energetic, expertiză termică şi energetică şi raport tehnic termografic, după finalizarea lucrărilor de intervenţii dar înainte de recepţia la terminarea lucrărilor pentru obtinerea certificatului de performanta energetica;
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare, asa cum este definita in Anexa 6 din Regulamentul aprobat prin HG925/1995, modificat si completat prin Hotararea nr.742/2018;
- Execuţia lucrărilor pentru obiectivului de investiţii în conformitate cu Proiectul tehnic elaborat şi cerinţele Caietului de sarcini;
- Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derulării execuţiei aferente obiectivului de investiţii, inclusiv participarea la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie şi ori de câte ori se impune.
Valoarea fără TVA - 19.178.026,43 lei fără TVA, dupa cum urmeaza:
- executie lucrări în valoare de 18.583.730,26 lei fară TVA,
- servicii de proiectare si asistenta tehnica in valoare de 594.296,18 lei fara TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmeaza a fi atribuit NU CUPRINDE SUMA AFERENTA CHELTUIELILOR DIVERSE SI NEPREVAZUTE precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului, în condiţiile prevăzute la art.221 din Lg. nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Ofertantul/ofertanţii trebuie să viziteze împreună cu o persoană desemnată din partea Autorităţii Contractante amplasamentul pentru a obţine datele necesare pentru elaborarea ofertei.
Data stabilita se va comunica in SICAP (ziua, ora 10 am) pentru vizitarea amplasamentului in a 5 a zi de la data publicarii anuntului de atribuire simlificat. În urma vizitei se va întocmi un proces verbal de vizitare a amplasamentului.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 11 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 7-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform articol 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016 .Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.