Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru consolidarea, restaurarea şi punerea în valoare a Bibliotecii Batthyaneum (fosta mănăstire a trinitarienilor), Municipiul Alba Iulia, Strada Bethlen Gabriel nr. 1, Judeţul Alba, cod LMI: AB-II-M-A-00098, incluse în Programul Naţional de Restaurare, aprobat de către Ministerul Culturii, în calitate de ordonator principal de c...
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru consolidarea, restaurarea şi punerea în valoare a Bibliotecii Batthyaneum (fosta mănăstire a trinitarienilor), Municipiul Alba Iulia, Strada Bethlen Gabriel nr. 1, Judeţul Alba, cod LMI: AB-II-M-A-00098, incluse în Programul Naţional de Restaurare, aprobat de către Ministerul Culturii, în calitate de ordonator principal de credite şi derulat de către Institutul Naţional al Patrimoniului, organism ce gestionează fondurile destinate cercetării, expertizării şi executării lucrărilor de consolidare-restaurare şi punere în valoare a monumentelor istorice.
Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a condiţiona semnarea contractului de alocarea creditelor bugetare de către ordonatorul principal de credite - Ministerul Culturii -, dar nu mai târziu de 6 luni de la finalizarea procedurii de atribuire, respectiv desemnarea câştigătorului. În cazul în care, deşi vor fi iniţiate demersurile legale necesare, ordonatorul principal de credite nu alocă fondurile bugetare necesare, în termen de 6 luni de la finalizarea procedurii de atribuire, respectiv desemnarea câştigătorului, se va proceda la anularea procedurii de atribuire în conformitate cu art. 212, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice coroborat cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor Publice nr. 1792/2002 şi Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Termen de predare DALI: maximum 6 luni de zile de la semnarea contractului (Conform grafic propus de ofertant).
Termen de predare DTAC, respectiv DTAD, dacă este cazul şi DTOE: maximum 1 lună de la avizarea DALI în CTE INP/MC, după caz (Conform grafic propus de ofertant).
Termen de predare PT şi DE: maximum 3 luni de la obţinerea de către Prestator a Autorizaţiei de Construire (conform grafic propus de ofertant).
Termenul estimat pentru elaborarea documentaţiilor este de 10 luni, exceptând perioadele de avizare.
Durata estimată a contractului este de 4 ani. Serviciile de asistenţă tehnică se vor presta ulterior contractării lucrărilor de execuţie, în funcţie de alocarea bugetară.