Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru consolidarea, restaurarea şi punerea în valoare a bisericii "Sf. Nicolae" Berinţa, Sat Berinţa, Comuna Copalnic-Mănăştur, Judeţul Maramureş, cod LMI: MM-II-m-B-04522, incluse în Programul Naţional de Restaurare, aprobat de către Ministerul Culturii, în calitate de ordonator principal de credite şi derulat de către Institutul Naţional al Patrimoniului, organism ce gestioneaz...
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru consolidarea, restaurarea şi punerea în valoare a bisericii "Sf. Nicolae" Berinţa, Sat Berinţa, Comuna Copalnic-Mănăştur, Judeţul Maramureş, cod LMI: MM-II-m-B-04522, incluse în Programul Naţional de Restaurare, aprobat de către Ministerul Culturii, în calitate de ordonator principal de credite şi derulat de către Institutul Naţional al Patrimoniului, organism ce gestionează fondurile destinate cercetării, expertizării şi executării lucrărilor de consolidare-restaurare şi punere în valoare a monumentelor istorice.
Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a condiţiona semnarea contractului de alocarea creditelor bugetare de către ordonatorul principal de credite - Ministerul Culturii -, dar nu mai târziu de 6 luni de la finalizarea procedurii de atribuire, respectiv desemnarea câştigătorului. În cazul în care, deşi vor fi iniţiate demersurile legale necesare, ordonatorul principal de credite nu alocă fondurile bugetare necesare, în termen de 6 luni de la finalizarea procedurii de atribuire, respectiv desemnarea câştigătorului, se va proceda la anularea procedurii de atribuire în conformitate cu art. 212, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice coroborat cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor Publice nr. 1792/2002 şi Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Termenul de prestare servicii pentru Etapa I: Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI), va fi de maximum 3 luni de la semnarea contractului.
Termenul de prestare servicii pentru Etapa a II-a: Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – DTAC, conform HG nr. 907/2016, respectiv DTAD, dacă este cazul, Proiectul de Organizare a Execuţiei Lucrărilor (DTOE) va fi de maximum 1 lună de la avizarea DALI în CTE constituit la nivelul INP şi/sau MC, după caz.
Termenul de prestare servicii pentru Etapa a III-a: Proiectul de restaurare a componentelor artistice şi Proiect tehnic de execuţie (PT) şi detalii de execuţie (DE), va fi de maximum 2 luni de la obţinerea Autorizaţiei de Construire.
Termenul de prestare servicii pentru Etapa a IV-a: asistenţa tehnică şi Documentaţia As Built (la finalizarea lucrărilor în vederea realizării Cărţii Tehnice a construcţiei), urmează a fi contractate în funcţie de alocarea bugetară şi de contractarea lucrărilor de execuţie, prin încheierea de acte adiţionale la contractul de prestări servicii de proiectare.
Termenul pentru elaborarea documentaţiilor este de 6 luni, exceptând perioadele de avizare.
Durata estimată a contractului este de 3 ani. Serviciile de asistenţă tehnică se vor presta ulterior contractării lucrărilor de execuţie, în funcţie de alocarea bugetară.