Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul "Reamenajarea infrastructurii pe coridorul deservit de transportul public local pe zona Vest – Centru a Municipiului Târgu Mureş" finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiţii 4e, Obiectivul Specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin in...
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul "Reamenajarea infrastructurii pe coridorul deservit de transportul public local pe zona Vest – Centru a Municipiului Târgu Mureş" finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiţii 4e, Obiectivul Specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă. Obiectul prezentului contract îl reprezintă achiziţionarea de servicii de proiectare (436.060,35 lei fără TVA) si servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului ( 70.200,00 lei fără TVA) pentru proiectul "Reamenajarea infrastructurii pe coridorul deservit de transportul public local pe zona Vest – Centru a Municipiului Târgu Mureş", în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, respectiv:•ETAPA I: - Documentaţii pentru obţinere avize, acorduri / autorizaţii solicitate în noul Certificat de Urbanism; - Documentaţie Tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de construire (DTAC) si a documentaţiei pentru organizarea execuţiei (DTOE); - Proiect tehnic de execuţie (PTh), Detalii execuţie (DE), Caiete de sarcini (CS) pe specialităţi; - Elaborarea programului de urmărire a comportării in timp a construcţiei; - Plan de securitate si sănătate în muncă; - Alte categorii de studii şi documentaţii tehnice care sunt necesare pentru implementarea proiectului, dacă este cazul, - Actualizarea Studiului de Fezabilitate cu elemente de Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (SF cu elemente DALI) şi/sau Devizul general şi Studiu de trafic şi Instrumentul pentru calcularea emisiilor de CO2, dacă este cazul; •ETAPA II: - Participarea la elaborarea Cărţii Tehnice a construcţiei cu prezentarea documentelor ce alcătuiesc Capitolul A; - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată perioada de realizare a obiectivului; - Documentaţia As-built; - Documentaţia privind exploatarea, întreţinerea, repararea, urmărirea comportării în timp şi postutilizare a construcţiei (după finalizarea lucrărilor);Durata contractului este de 31 de luni. Contractul de achiziţie păstrându-şi valabilitatea până la data finalizării implementării proiectului, respectiv până la data de 31.12.2023. În cazul prelungirii execuţiei lucrărilor sau în cazul prelungirii perioadei de implementare a contractului de finanţare aferent acestui proiect, durata contractului de prestări servicii se va prelungi corespunzător, fără alte costuri suplimentare. Termen de prestare conform cerinţelor din Caietul de sarcini:•Etapa I (maxim 3 luni de la emiterea ordinului de începere) – Elaborare Documentaţie Tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire (DTAC) + Elaborare Proiect Tehnic de execuţie şi Detalii de Execuţie (PT/PTh+DDE), cu menţiunea că Documentaţia pentru obţinerea avizelor solicitate în noul Certificat de urbanism se vor preda în maxim 7 zile de la data menţionată în ordinul de începere.•Etapa II (pe toată durata de execuţie a lucrărilor, până la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor) – prestarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor.