Contractul are ca scop: Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare DJ 191D: DN 1H - Nuşfalău - Boghiş - Valcău de Jos, km 0+000 - 10+800", detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor şi a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (DTAC), a documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor, ...
Contractul are ca scop: Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare DJ 191D: DN 1H - Nuşfalău - Boghiş - Valcău de Jos, km 0+000 - 10+800", detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor şi a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (DTAC), a documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor, acordurilor, a autorizaţiei de construire;
Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic + detalii de execuţie + caiet de sarcini (PT+DDE+CS);
Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea proiectantului;
Valoarea totală estimată a achiziţiei: 1.468.320,44 lei fără TVA, din care:
• Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor - 5.200,00 lei, fără TVA;
• Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 1.290.040,07 lei, fără TVA;
• Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 173.080,37 lei, fără TVA
Respectivele valori sunt orientative.
Durata totală a contractului va fi de 36 luni, după cum urmează:
Etapa I - Elaborare documentaţii tehnice (DTAC, documentaţii pt obţinere/actualizare avize, acorduri, AC) – maxim 2 luni de la data menţionată în Ordinului de începere a serviciilor;
Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie şi caiete de sarcini - maxim 1 lună de la data menţionată în Ordinului de începere a serviciilor pentru această etapă, după obţinerea Autorizaţiei de construire;
Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor - 12 de luni de la data menţionată în ordinului de începere a execuţiei lucrărilor;
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 13-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.
Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat,eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii