Feedback
I.D.: 97805190

Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie ,,Modernizare şi reabilitare drumuri comunale şi străzi în comuna Vama Buzăului, judeţul Braşov"

Data publicarii
28.05.24 Exista 168.738 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233140-2
Pretul estimativ:
17.505.772,54 RON - 17.505.772,54 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Modernizare şi reabilitare drumuri comunale şi străzi în comuna Vama Buzăului, judeţul Braşov". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând următoarele activi...
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Modernizare şi reabilitare drumuri comunale şi străzi în comuna Vama Buzăului, judeţul Braşov". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând următoarele activităţi, detaliate în caietul de sarcini: I. Componenta de proiectare (P) – cuprinde activităţile: 1) Activitatea P.1: Elaborarea documentaţiilor tehnice pentru: obţinerea / actualizarea avizelor / acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism; obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi pentru organizarea execuţiei (DTOE) Rezultatele / livrabilele acestei activităţi sunt: Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii (PAC) şi Proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (POE), elaborate conform anexei 9 din HG 907/2016; după caz, documentaţiile tehnice pentru obţinerea / actualizarea avizelor / acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism. 2) Activitatea P.2: Elaborarea proiectului tehnic (PT) şi a detaliilor de execuţie (DDE) şi verificarea acestuia de către specialişti atestaţi Rezultatele / livrabilele acestei activităţi sunt: PT + DDE, elaborate conform anexei 10 din HG 907/2016; Referate de verificare tehnică a PT, întocmite de specialişti verificatori atestaţi. 3) Activitatea P.3: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea la fazele determinante Rezultatele / livrabilele acestei activităţi sunt: Rapoartele intermediare trimestriale privind activitatea de asistenţă tehnică; Fişele de pontaj ale experţilor implicaţi în activitatea de asistenţă tehnică (cu consemnarea activităţilor derulate); Raportul final privind activitatea de asistenţă tehnică; Referat de prezentare / raportul proiectantului la terminarea lucrărilor; Dispoziţii de şantier pentru execuţia lucrărilor, întocmite de proiectant şi semnată de dirigintele de şantier; Liste de cantităţi pentru lucrările la care se renunţă (Note de renunţare); Liste de cantităţi pentru lucrări suplimentare (Note de comandă suplimentare); Graficul de execuţie a lucrărilor (formularul F6) completat cu datele calendaristice, raportate la data semnării contractului de achiziţie; Programul de urmărire a comportării în timp a construcţiei; Cartea tehnică a construcţiei etc. Toate livrabilele aferente activităţilor care fac parte din componenta de proiectare (P) se vor preda autorităţii contractante în 2 exemplare letrice originale, tipărite şi îndosariate + 1 exemplar electronic (CD / DVD / card SD). Piesele desenate aferente livrabilelor se vor elabora la scări relevante în raport cu categoria şi clasa de importanţă a obiectivului de investiţie. În exemplarele letrice, piesele desenate se vor prezenta împăturite, în format A4. De la data aprobării şi recepţionării documentelor aferente activităţilor de proiectare derulate în baza prezentului contract de către achizitor, prestatorul îi va cesiona acestuia toate drepturile patrimoniale, de autor şi alte drepturi de proprietate intelectuală / industrială. Cesiunea va fi exclusivă şi va fi făcută conform legii. II. Componenta de execuţie lucrări (E): Obiectivul de investiţie vizează modernizarea şi reabilitarea unei reţele de străzi rurale şi drumuri comunale, în lungime totală de 10,709 km, amplasate în intravilanul localităţilor Acriş, Vama Buzăului şi Dălghiu din comuna Vama Buzăului. Investiţia se structurează în 28 de obiecte, conform detaliilor din caietul de sarcini şi DALI anexată acestuia. Rezultatele componentei de execuţie lucrări (E) cuprind: 1) Recepţia la terminarea lucrărilor fără obiecţiuni; 2) Toate lucrările pe specilităţi realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele proiectului tehnic; 3) Deşeurile (primare şi secundare) sortate corespunzător şi procedurile privind gestionarea deşeurilor şi protecţia mediului respectate în totalitate; 4) Perimetrul şantierului de lucru eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de executant pe perioada execuţiei lucrărilor; 5) Toate documentaţiile necesare pentru planificarea execuţiei, execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor, care includ, fără a se limita la: a) Graficul general de realizare a investiţiei publice (fizic şi valoric); b) Planul de sănătate şi securitate în muncă, care să conţină inclusiv măsuri de prevenire a accidentelor de muncă şi a bolilor profesionale specifice lucrărilor de specialitate, cu respectarea legislaţiei în vigoare; c) Următoarele documentaţii, care trebuie semnate / avizate de specialiştii atestaţi în domeniul profesional relevant, atunci când se solicită expres prin legislaţia în vigoare: Planul calităţii; Planul de control al calităţii, verificări şi încercări al lucrărilor executate în versiunea finală, inclusiv înregistrările de calitate cu caracter general efectuate pe parcursul executării lucrărilor precum si celelalte documentaţii întocmite conform prescripţiilor tehnice, prin care se atestă calitatea lucrărilor; Planul de management de trafic, care va conţine schemele de semnalizare rutieră provizorie pe timpul execuţiei lucrărilor, în conformitate cu reglementările tehnice şi cu Normele metodologice privind condiţiile de închidere a circulaţiei în vederea executării de lucrări în zona drumului public şi/sau pentru protejarea drumului; Planul de management de mediu; Declaraţia de conformitate a materialelor şi a oricăror documentaţii relevante solicitate prin legislaţia în vigoare; Rezultatul testelor asupra materialelor prevăzute de legislaţia în vigoare şi/sau prevăzute în proiectul tehnic şi/sau solicitate de Inspecţia de Stat în Construcţii; Detalii tehnice de execuţie şi breviarele de calcul relevante, acolo unde este aplicabil si nu au fost furnizate iniţial ca parte a Caietului de Sarcini; Copie a jurnalului de şantier semnat în mod corespunzător pe toate paginile. Executantul trebuie să furnizeze autorităţii contractante toate documentaţiile solicitate, inclusiv partea din cartea tehnică a construcţiei (Secţiunea B), înainte de semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Executantul se obligă să presteze serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică şi să execute lucrările de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie în termenul menţionat în Graficul de prestare a serviciilor şi execuţie a lucrărilor din Propunerea tehnică (Formularul nr. 12/D), care nu poate depăşi 64 de luni de la data semnării contractului, defalcat astfel: a) Minim 2 luni si maxim 4 luni (122 zile) pt. elaborarea documentaţiilor tehnico-economice DTAC, DTOE şi PT+DDE (inclusiv verificarea tehnică a acestuia), termen care trebuie să includă şi perioada necesară verificării tehnice a proiectului tehnic de către specialişti atestaţi, precum şi perioadele aferente verificărilor finale, reviziilor şi avizării documentaţiilor în cadrul unui consiliu tehnico-economic al autorităţii contractante, aşa cum sunt acestea menţionate la subcapitolul V.3. din caietul de sarcini. b) Maxim 60 de luni (5 ani) pt. execuţia lucrărilor şi prestarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada acestora În funcţie de sumele disponibile la bugetul local din care se face co-finanţarea prezentului contract de achiziţii, ordinea modernizării şi reabilitării drumurilor şi drumurilor şi străzilor se va stabili de către autoritatea contractantă. În acest sens, la începutul fiecăruia dintre cei 5 ani, autoritatea contractantă va transmite executantului câte un ordin de începere a lucrărilor, în care va menţiona lucrările la obiectele care urmează a fi executate în anul respectiv (în următoarele 12 luni). Perioada de garanţie a lucrărilor executate este de minim 3 ani pentru construcţiile încadrate în categoria de importanţă C, conform Legii 10/1995. Valoarea totală maximă pentru toate serviciile şi lucrările care fac obiectul contractului de achiziţiei este de 17.505.772,54 lei, fără TVA, care, conform Devizului general din cadrul DALI, este defalcată pe cele 2 componente şi pe capitole / subcapitole de cheltuieli şi obiecte, după cum urmează: a) Valoarea estimată a componentei de Proiectare (P): 625.000,00 lei, fără TVA (3,57%), din care: • Subcapitolul 3.5.4. DTAC: 67.500,00 lei, fără TVA; • Subcapitolul 3.5.5. Verificarea tehnică şi de calitate a PT: 25.000,00 lei, fără TVA; • Subcapitolul 3.5.6. PT + DDE : 367.500,00 lei, fără TVA; • Subcapitolul 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 165.000,00 lei, fără TVA, din care: o pe perioada de execuţie a lucrărilor: 82.500,00 lei, fără TVA; o pt. participarea proiectantului la fazele determinante: 82.500,00 lei, fără TVA; b) Valoarea estimată a componentei de Execuţie (E): 16.880.772,54 lei, fără TVA (96,43%), din care: • Subcapitolul 4.1. Construcţii şi instalaţii: 16.509.313,00 lei, fără TVA; • Subcapitolul 5.1. Organizare de şantier: 371.459,54 lei, fără TVA, din care: o Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 330.186,26 lei, fără TVA; o Cheltuieli conexe organizării şantierului: 41.273,28 lei, fără TVA. Notă 1: În valoarea totală nu sunt cuprinse cheltuielile diverse şi neprevăzute, în valoare de 1.771.148,40,00 lei, fără TVA, conform subcapitolului 5.3. Cheltuieli diverse şi neprevăzute al Devizului general din cadrul DALI, iar acestea nu vor fi ofertate. Notă 2: Defalcarea valorii estimate a contractului pe capitole / subcapitole de cheltuieli are strict rol infomativ. Ofertanţii NU sunt obligaţi să se încadreze în aceste valori per capitolele / subcapitolele de cheltuieli, ci doar în valoarea totală maximă estimată pentru acest contract, de 17.505.772,54 lei, fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică şi a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Amenajare şi dotare Centru educaţional multifuncţional în ZF (corp 2)"  
Achizitia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică si a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitare si modernizare a cladirii Bibliotecii Municipiului Săcele"  
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specilitate pentru obiectivul de investiţie ,,Extinderea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare în ZUM"  
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică şi a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitare şi modernizare Grădiniţă cu program normal nr. 4 – Str. George Moroianu nr. 293, municipiul Săcele, jud. Braşov"  
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specilitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitarea, modernizarea şi eficientizarea sistemului de iluminat public în comuna Vama Buzăului, jud. Braşov"  
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Staţii de încărcare pentru vehicule electrice în municipiul Săcele, jud. Braşov"  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică şi lucrări de execuţie pentru obiectivul de investiţie ,,REŢEA DE CANALIZARE SAT OLTEŢ, COMUNA VIŞTEA, JUDEŢUL BRAŞOV - străzile 1, 4 ÷ 9"  
Proiectare – faza adaptare la ampasament, execuţie lucrări si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investiţii: "Creşterea capacităţii de rezilienţă a sistemului educaţional din municipiul Braşov prin construirea infrastructurii educaţionale - creşă tip - medie zona Tractorul, judeţul Braşov" - 14362 13.09.24
SERVICII DE PROIECTARE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTIŢIE ,,ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE, RACORDURI, RIGOLE, ACCESE RIVERANI ŞI TROTUARE, ÎN SATELE DĂLGHIU, VAMA BUZĂULUI ŞI ACRIŞ, COMUNA VAMA BUZĂULUI, JUDEŢUL BRAŞOV’’  
ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER – REST DE EXECUTAT