Feedback
I.D.: 88452825

Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specilitate pentru obiectivul de investiţie ,,Extindere staţie de epurare, localitatea Şura Mică, judeţul Sibiu"

Data publicarii
24.10.23 Exista 129.909 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232420-2
Pretul estimativ:
7.950.000,00 RON - 7.950.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Extindere staţie de epurare, localitatea Şura Mică, judeţul Sibiu". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând următoarele activităţi, detaliate în caietul de...
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Extindere staţie de epurare, localitatea Şura Mică, judeţul Sibiu". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând următoarele activităţi, detaliate în caietul de sarcini: I. Componenta de proiectare (P) – cuprinde activităţile: 1) Activitatea P.1: Elaborarea documentaţiilor tehnice pentru: obţinerea / actualizarea avizelor / acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism; obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi pentru organizarea execuţiei (DTOE) Rezultatele / livrabilele acestei activităţi sunt: Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii (PAC) şi Proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (POE), elaborate conform anexei 9 din HG 907/2016; după caz, documentaţiile tehnice pentru obţinerea / actualizarea avizelor / acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism. 2) Activitatea P.2: Elaborarea proiectului tehnic (PT) şi a detaliilor de execuţie (DDE) şi verificarea acestuia de către specialişti atestaţi Rezultatele / livrabilele acestei activităţi sunt: PT + DDE, elaborate conform anexei 10 din HG 907/2016; Referate de verificare tehnică a PT, întocmite de specialişti verificatori atestaţi. 3) Activitatea P.3: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea la fazele determinante Rezultatele / livrabilele acestei activităţi sunt: Rapoartele intermediare trimestriale privind activitatea de asistenţă tehnică; Fişele de pontaj ale experţilor implicaţi în activitatea de asistenţă tehnică (cu consemnarea activităţilor derulate); Raportul final privind activitatea de asistenţă tehnică; Referat de prezentare / raportul proiectantului la terminarea lucrărilor; Dispoziţii de şantier pentru execuţia lucrărilor, întocmite de proiectant şi semnată de dirigintele de şantier; Liste de cantităţi pentru lucrările la care se renunţă (Note de renunţare); Liste de cantităţi pentru lucrări suplimentare (Note de comandă suplimentare); Graficul de execuţie a lucrărilor (formularul F6) completat cu datele calendaristice, raportate la data semnării contractului de achiziţie; Programul de urmărire a comportării în timp a construcţiei; Cartea tehnică a construcţiei etc. Toate livrabilele aferente activităţilor care fac parte din componenta de proiectare (P) se vor preda autorităţii contractante în 2 exemplare letrice originale, tipărite şi îndosariate + 1 exemplar electronic (CD / DVD / card SD). Piesele desenate aferente livrabilelor se vor elabora la scări relevante în raport cu categoria şi clasa de importanţă a obiectivului de investiţie. În exemplarele letrice, piesele desenate se vor prezenta împăturite, în format A4. De la data aprobării şi recepţionării documentelor aferente activităţilor de proiectare derulate în baza prezentului contract de către achizitor, prestatorul îi va cesiona acestuia toate drepturile patrimoniale, de autor şi alte drepturi de proprietate intelectuală / industrială. Cesiunea va fi exclusivă şi va fi făcută conform legii. II. Componenta de execuţie lucrări (E) – cuprinde activităţile: Conform studiului de fezabilitate anexat prezentului caiet de sarcini, parte a documentaţiei de atribuire, staţia de epurare propusă este mecano-biologică, cu următoarele caracteristici hidro-tehnologice: • Debitul zilnic mediu: 759,57 mc/zi; • Debitul zilnic maxim: 987,44 mc/zi; • Debitul orar mediu: 31,65 mc/h; • Debitul orar maxim: 63,28 mc/h; • Randament mediu de epurare: 95-97%; • Randament minim de epurare: 93%. Staţia de epurare propusă este complementară celei existente, va funcţiona în paralel cu aceasta, venind să preia volumul suplimentar de apă uzată provenită din localitatea Şura Mică şi din Parcul Industrial Şura Mică. Din punct de vedere constructiv, montarea întregului sistem de epurare necesită construcţia unei hale tehnice, pe structură metalică, cu pereţi din panouri sandwich, care să găzduiască instalaţiile de epurare. Hala va avea o o suprafaţă construită de 365 mp, având nivelul subsol şi parter. La subsolul halei se vor regăsi: • Bazine din beton etanşate, amplasate în zona de subsol a halei, pentru: compartiment aerare (AIR), 2 buc, cu un volum total de 635 mc; compartiment de recirculare, mixare, sedimentare, evacuare (RMSE), 4 buc, cu un volum total de 411 mc; compartiment de îndepărtare a excesului de fosfor (Bio-P), 1 buc, cu un volum de 63 mc; bazin de stabilizare şi depozitare a excesului de nămol (ST), 1 buc, cu un volum de 2200 mc; • Bazin dezinfecţie, semi-îngropat; • Cămine îngropate pentru staţiile de pompare influent şi efluent; În exteriorul halei este prevăzută o platformă betonată pentru depozitarea nămolului, care va fi acoperită cu o construcţie de tip şopron, de cca. 15 mp. La parterul halei se vor amenaja spaţii distincte, cu pereţi despărţitori, pentru: • Camera suflantelor, S = 35 mp; • Cameră operare, S = 6 mp; • Grup sanitar, S = 3 mp; • Cameră deshidratare, S = 25 mp; • Cameră tehnică, S = 60 mp. Tehnologia staţiei de epurare propusă concentrează toţi paşii epurării într-o singură unitate compactă, respectiv: 1. Pre-epurare mecanică grosieră, cu ajutorul staţiei de pompare influent; 2. Pre-epurare mecanică fină, cu ajutorul echipamentului integrat de sitare; 3. Treapta de epurare biologică, care include următoarele obiecte tehnologice: compartiment de îndepărtare a excesului de fosfor (Bio-P); compartiment / bazine de aerare (AIR); compartiment / bazine de sedimentare şi recirculare (RMSE); camera suflante bazine bioloigce; sistem de aerare bazin AIR; instalaţie de dozare coagulant; pompă submersibilă evacuare nămol în exces 4. Dezinfecţie efluent, cu ajutorul instalaţiei de dezinfecţie şi a staţiei de pompare efluent; 5. Îndepărtarea fosforului: biologică şi apoi chimică, cu ajutorul staţiei de dozare şi pompare sulfat feric; 6. Tratarea nămolului, cu ajutorul: bazinului de stabilizare şi depozitare nămol (ST); instalaţiei de preparare şi dozare a polimerilor şi instalaţiei de deshidratare a nămolului de tip Filtru Presa; 7. Funcţionarea automată a staţiei de epurare, cu ajutorul sistemului de monitorizare, control şi vizualizare date tip SCADA; debimetrului inductiv-influent; debitmetrului inductiv-efluent şi sondelor de oxigen. Din echipa de implementare a contractului pot face parte experţi-cheie şi experţi secundari. Cu titlu exemplificativ, experţii-cheie pot fi: Manager de proiect; Arhitect; Proiectant specialitatea rezistenţă; Proiectant instalaţii electrice; Proiectant instalaţii sanitare; Responsabili tehnici cu execuţia (RTE); Responsabil SSM; Responsabil CQ; Şef echipă construcţii; Şef echipă instalaţii electrice; Şef echipă instalaţii sanitare etc. Tot cu titlu exemplificativ, experţi secundari (non-cheie) pot fi: Elaboratori devize; Operatori program de desenare asistată pe calculator; Personal pentru activităţile suport (secretariat, IT etc); Verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/specialităţi; Muncitori calificaţi şi necalificaţi. Executantul se obligă să presteze serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică şi să execute lucrările de specialitate care fac obiectul contractului, în termenul menţionat în Graficul de prestare a serviciilor şi execuţie a lucrărilor din propunerea tehnică, care nu poate fi mai mic de 6 luni (183 zile) şi nici mai mare de 12 luni (365 zile). Acest termen trebuie să includă şi perioada necesară verificării tehnice a proiectului tehnic de către specialişti atestaţi, precum şi perioadele aferente verificărilor finale, reviziilor şi avizării documentaţiilor în cadrul unui consiliu tehnico-economic al autorităţii contractante, conform modalităţilor şi termenelor de verificări şi recepţii descrise în caietul de sarcini. Perioada de garanţie a lucrărilor executate este de minim 3 ani (categoria de importanţă C). Valoarea estimată a contractului de achiziţiei este de este de 7.950.000,00 lei, fără TVA *, care, conform Devizului general din cadrul SF, anexat caietului de sarcini, parte a documentaţiei de atribuire, este defalcată pe cele 2 componente şi pe subcapitole de cheltuieli, după cum urmează: a) Valoarea estimată a componentei de Proiectare (P): 390.000,00 lei, fără TVA (4,91%), din care: • Subcap.3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor: 78.000,00 lei, fără TVA; • Subcap.3.5.5. Verificarea tehnică şi de calitate a PT+DDE: 26.000,00 lei, fără TVA; • Subcap.3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 260.000,00 lei, fără TVA; • Subcap.3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 26.000,00 lei, fără TVA, din care: pe perioada de execuţie a lucrărilor: 13.000,00 lei, fără TVA; pentru participarea proiectantului la fazele determinante: 13.000,00 lei, fără TVA; b) Valoarea estimată a componentei de Execuţie (E): 7.560.000,00 lei, fără TVA (95,09%), din care: • Subcap.1.2. Amenajarea terenului: 100.000,00 lei, fără TVA; • Subcap.4.1. Construcţii şi instalaţii: 6.500.000,00 lei, fără TVA; • Subcap.4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 65.000,00 lei, fără TVA; • Subcap.4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale ce necesită montaj: 650.000,00 lei, fără TVA; • Subcap.5.1. Organizare de şantier: 120.000,00 lei, fără TVA, din care: Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 60.000,00 lei, fără TVA; Cheltuieli conexe organizării şantierului: 60.000,00 lei, fără TVA; • Capitolul 6. Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste şi predarea la beneficiar: 125.000,00 lei, fără TVA, din care: Pregătirea personalului de exploatare: 60.000,00 lei, fără TVA; Probe tehnologice şi teste: 65.000,00 lei, fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare si executie pentru: investitia: "Alimentare cu apa si statie de tratare apa in satul Scoreiu, comuna Porumbacu de Jos, judetul Sibiu" 05.01.24
"Înfiinţare sisteme de alimentare cu apă şi canalizare menajeră în localitatea Alma Vii, comuna Moşna, judeţul Sibiu"  
LUCRARI DE EXECUTIE AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII “REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE A CLADIRII UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE, COMUNA BOITA, JUDETUL SIBIU 21.02.24
Execuţie lucrari pentru investitia: "Modernizare sistem de alimentare cu apa si modernizare statie de epurare, oras Talmaciu, judetul Sibiu"  
Reabilitare reţele de canalizare pluvială în Cartier Vitrometan – Etapa I (proiectare si executie)  
Achizitia serviciilor de proiectare si execuţie lucrări de constructie: "REABILITARE/ MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA NR.4" LOT 1 – "Servicii de proiectare si execuţie lucrări de constructie: "REABILITARE/ MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA NR.4" LOT 2 – "Achizitia dotarilor pentru obiectivul de investie: "REABILITARE/ MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA NR.4" 17.02.22
"Întocmirea proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului, verificarea tehnică a proiectului şi executarea lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Utilizarea energiei din surse regenerabile în clădiri publice şi sistemul de iluminat public din Oraşul Tălmaciu, judetul Sibiu" 18.09.23
"Întocmirea proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului, verificarea tehnică a proiectului şi executarea lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Utilizarea energiei din surse regenerabile în clădiri publice şi sistemul de iluminat public din Oraşul Tălmaciu, judetul Sibiu"  
Proiectare si execuţie RACORDURI LA RETEA DE CANALIZARE MENAJERA STRADALA IN LOCALITATILE APOLDU DE JOS SI SÂNGĂTIN, COMUNA APOLDU DE JOS, JUDETUL SIBIU  
Proiectare şi execuţie lucrări de modernizare a caminului cultral din comuna Poiana Sibiului în cadrul proiectului " MODERNIZARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL, COMUNA POIANA SIBIULUI, JUDETUL SIBIU." 13.03.20