Contractul incheiat va cuprinde elaborarea Proiectului tehnic si a detaliilor de executie, Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire, Proiect de Organizare a Executarii Lucrarilor, Documentatiile pentru avize, acorduri prevazute in Certificatul de Urbanism, Documentatie Financiara, aferenta investitiei "Modernizare Srada Tancsics Mihaly", respectiv acordarea asistenta tehnica pe toata perioada implement...
Contractul incheiat va cuprinde elaborarea Proiectului tehnic si a detaliilor de executie, Proiect pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Construire, Proiect de Organizare a Executarii Lucrarilor, Documentatiile pentru avize, acorduri prevazute in Certificatul de Urbanism, Documentatie Financiara, aferenta investitiei "Modernizare Srada Tancsics Mihaly", respectiv acordarea asistenta tehnica pe toata perioada implementarii investitiei.
Serviciile de proiectare includ elaborarea urmatoarelor documentatii, pe baza documentatiei tehnico-economice in faza D.A.L.I. elaborata de S.C. Royal CDV G2 S.R.L., in conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare:
1. Documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor prevazute in C.U.;
2. Proiectul pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire – P.A.C.;
3. Proiectul de organizare a executiei lucrarilor – P.O.E.;
4. Proiectul tehnic de executie;
5. Detalii de executie;
6. Documentatia financiara, care va cuprinde:
Devizul general si pe obiecte;
Deviz martor;
Centralizatoare si liste cuprinzand cantitati de lucrari – Formulare F1-F6, de asemenea listele cu cantitati de lucrari aferente organizarii de santier, conform formular F3.
Executantul va asigura asistenta tehnica pe toata perioada implementarii investitiei, respectiv atat in perioada derularii procedurii de achizitie publica pentru atribuirea contractului de executie a lucrarilor, cat si in perioada de executie a lucrarilor, va participa la receptie si la elaborarea cartii tehnice a constructiei, conform prevederilor caietului de sarcini.
Valoarea estimata a contractului 45.300,00 lei fara TVA, din care:
- servicii de proiectare este de 31.800,00 lei fara TVA;
- documentatii obtinere avize este de 7.000,00 lei fara TVA;
- asistenta tehnica din partea proiectantului este de 6.500,00 lei fara TVA.
Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta este de 13 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari este de 6 zile inainte de data de depunere oferte.