Prestarea serviciilor constau in:Studiu de Fezabilitate, Studiu geotehnic;Studiul de fezabilitate se supune aprobarii Consiliului Local.In cazul in care acesta nu se aproba in Consiliul Local,contractul isi inceteaza de drept efectele, fara ca vreuna dintre partii sa aiba posibilitatea sa solicite daune morale sau alte pretentii.
documentatiile necesare obtinerii avizelor si acordurilor necesare in vederea autorizarii, atat...
Prestarea serviciilor constau in:Studiu de Fezabilitate, Studiu geotehnic;Studiul de fezabilitate se supune aprobarii Consiliului Local.In cazul in care acesta nu se aproba in Consiliul Local,contractul isi inceteaza de drept efectele, fara ca vreuna dintre partii sa aiba posibilitatea sa solicite daune morale sau alte pretentii.
documentatiile necesare obtinerii avizelor si acordurilor necesare in vederea autorizarii, atat cele prevazute in Certificatul de Urbanism cat si cele necesare pe parcursul derularii obiectivului, inclusiv scenariul la incendiu, inclusiv aviz OCPI, inclusiv plan topografic scara 1:500 a zonei studiate - 2 exemplare originale/aviz solicitat. Contravaloarea avizelor se va suporta de catre Autoritatea Locala; Termen 15 zile de la comunicarea de catre autoritatea contractanta a Certificatului de Urbanism;
documentatie tehnica pentru emitere AC (DTAC), elaborata in conditiile legii, cu respectarea prevederilordocumentatiilor de urbanism - 2 exemplare in original;
proiect tehnic si detalii de executie PT(+DE) va fi alcatuit din totalitatea documentatiilor care cuprind solutiile de realizare a obiectivului de investitii, pe baza carora se poate pregati si desfasura executia lucrarilor de constructii si instalatii, inclusiv urmarirea si controlul calitatii acestora, scenariul de siguranta la foc, inclusiv caiete de sarcini, antemasuratori, liste de cantitati, devize oferta (devizul general si devize pe categorii de lucrari) conform listelor de cantitati, cu incadrarea in valoarea totala ofertata, ca parte integranta a proiectului tehnic si vor avea continutul cadru conform HG 28/2008 si Ordinul 863/2008 cu modificarile si completarile ulterioare. PT + DE va fi intocmit pe specialitati – arhitectura, rezistenta, instalatii (termice, electrice, sanitare, ventilatii, climatizare, telefonie, sonorizare, supraveghere video) si va fi verificat de verificatori atestati conform prevederilor legale – 2 exemplare in original;
-planul de securitate si sanatate conform si HG 300/2006 actualizata, privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, sectiunea 1- plan de securitate si sanatate; Planul de securitate si sanatate trebuie sa faca parte din proiectul lucrarii sa sa fie adaptat continutului acestuia. Planul de securitate si sanatate trebuie sa fie redactat inca din faza de elaborare a proiectului si trebuie tinut la zi pe toata durata efectuarii lucrarilor – 2 exemplare originale. Termen - planul de securitate si sanatate trebuie sa fie elaborat de coordonatorul in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului lucrarii si se va preda odata cu predarea PT+DE si va fi reactualizat conform legii;
-se va obtine certificatul de audit energetic al cladirii. Termen 10 zile de la finalizarea lucrarilor dar nu mai tarziu de receptia la terminarea lucrarilor;
-asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor