Servicii de procesare, matriţare, printare, anvelopare cartare, scanare, gestionare (arhivare) de date şi distrugere plicuri
retur.Serviciilor solicitate în cadrul acordului-cadru sunt :a) serviciile de proiectare, executare şi modificare la cerere,
a matriţelor de imprimare, pentru toate actele administrativ - fiscale care se imprimă centralizat;b) servicii de prelucrare
date şi printare:- serviciile de p...
Servicii de procesare, matriţare, printare, anvelopare cartare, scanare, gestionare (arhivare) de date şi distrugere plicuri
retur.Serviciilor solicitate în cadrul acordului-cadru sunt :a) serviciile de proiectare, executare şi modificare la cerere,
a matriţelor de imprimare, pentru toate actele administrativ - fiscale care se imprimă centralizat;b) servicii de prelucrare
date şi printare:- serviciile de procesare a datelor primite şi printarea lor, monocrom şi/sau color (după caz)- printarea
documentelor de tip: brosuri, carti, flayere etc., pe baza datelor şi intrucţiunilor de printare/finisarec) servicii de anvelopare
(împlicure) în plicurile personalizate ANAF, printare de date variabile pe confirmarea de primire şi cartare pe oficii poştale;d)
servicii de ambalarea în colete;e) serviciile de finisare a documentelor tip carte, broşură, flayer, pliant prin metoda de
broşare, capsare, pliate;f) serviciile de control al calităţii proceselor de imprimare, anvelopare şi printare de date variabile
pe confirmarea de primire;g) serviciile de predare a trimiterilor finalizate la oficiul poştal;h) serviciile de gestionare
a datelor primite de la oficiul poştal (confirmări de primire şi retururi);i) serviciile de scanare si arhivare:- Serviciile
de scanare şi arhivare a confirmărilor de primire / plicurilor retur primite de la oficiul poştal.- Serviciile de scanare
şi arhivare a altor tipuri de documente.- Pentru o bună desfăşurare a activităţii de scanare a documentelor, prestatorul va
dezvolta, furniza şi întreţine, după necesităţi, un sistem de gestiune completă a scanărilor, borderourilor de primire/predare
la oficiul poştal şi a registrelor de activitate (pachet software şi/sau hardware).j) serviciile de distrugere a documentelor,
pe baza comenzii achizitorului; k) serviciile de preluare şi predare a materialelor consumabile;l) servicii de mentenanţă,
licenţiere şi actualizare software (anexa 1B) cu personal specializat;m) servicii de depanare, revizii şi întretinere a echipamentelor,
cu personal specializat.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor:
18.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatii suplimentare
in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.