Servicii de procesare, matriţare, printare, anvelopare cartare, scanare, gestionare (arhivare) de date şi distrugere plicuri retur.
Serviciilor solicitate în cadrul acordului-cadru sunt :
a) serviciile de proiectare, executare şi modificare la cerere, a matriţelor de imprimare, pentru toate actele administrativ - fiscale care se imprimă centralizat;
b) servicii de prelucrare date şi printare:
- serviciile de procesare a...
Servicii de procesare, matriţare, printare, anvelopare cartare, scanare, gestionare (arhivare) de date şi distrugere plicuri retur.
Serviciilor solicitate în cadrul acordului-cadru sunt :
a) serviciile de proiectare, executare şi modificare la cerere, a matriţelor de imprimare, pentru toate actele administrativ - fiscale care se imprimă centralizat;
b) servicii de prelucrare date şi printare:
- serviciile de procesare a datelor primite şi printarea lor, monocrom şi/sau color (după caz)
- printarea documentelor de tip: brosuri, carti, flayere etc., pe baza datelor şi intrucţiunilor de printare/finisare
c) servicii de anvelopare (împlicure) în plicurile personalizate ANAF, printare de date variabile pe confirmarea de primire şi cartare pe oficii poştale;
d) servicii de ambalarea în colete;
e) serviciile de finisare a documentelor tip carte, broşură, flayer, pliant prin metoda de broşare, capsare, pliate;
f) serviciile de control al calităţii proceselor de imprimare, anvelopare şi printare de date variabile pe confirmarea de primire;
g) serviciile de predare a trimiterilor finalizate la oficiul poştal;
h) serviciile de gestionare a datelor primite de la oficiul poştal (confirmări de primire şi retururi);
i) serviciile de scanare si arhivare:
- Serviciile de scanare şi arhivare a confirmărilor de primire / plicurilor retur primite de la oficiul poştal.
- Serviciile de scanare şi arhivare a altor tipuri de documente.
- Pentru o bună desfăşurare a activităţii de scanare a documentelor, prestatorul va dezvolta, furniza şi întreţine, după necesităţi, un sistem de gestiune completă a scanărilor, borderourilor de primire/predare la oficiul poştal şi a registrelor de activitate (pachet software şi/sau hardware).
j) serviciile de distrugere a documentelor, pe baza comenzii achizitorului;
k) serviciile de preluare şi predare a materialelor consumabile;
l) servicii de mentenanţă, licenţiere şi actualizare software (anexa 1B) cu personal specializat;
m) servicii de depanare, revizii şi întretinere a echipamentelor, cu personal specializat.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatii suplimentare in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.