Prestatorul va preda în custodie beneficiarului echipamentele solicitate în baza unui proces verbal(Anexa 2). Amplasarea, punerea în functiune, instruirea personalului intra în sarcina prestatorului. La momentul încheierii contractului între parti, echipamentele solicitate care urmeaza sa fie încredintate beneficiarului trebuie sa fie noi cu o vechime nu mai mare de 24 luni de la data fabricatiei, fapt care sa poata sa fie ...
Prestatorul va preda în custodie beneficiarului echipamentele solicitate în baza unui proces verbal(Anexa 2). Amplasarea, punerea în functiune, instruirea personalului intra în sarcina prestatorului. La momentul încheierii contractului între parti, echipamentele solicitate care urmeaza sa fie încredintate beneficiarului trebuie sa fie noi cu o vechime nu mai mare de 24 luni de la data fabricatiei, fapt care sa poata sa fie probat la cererea achizitorului cu acte doveditoare si concomitent contorul fiecarui echipament sa nu indice o valoare mai mare de 2000 de unitati. Instalarea echipamentelor se va face conform planului de amplasare al echipamentelor(vezi 5.1). În cazul în care apar modificari la planul initial de amplasare al echipamentelor prestatorul va asigura punerea în functiune si configurarea echipamentelor conform noului plan, gratuit, în limita a 10 modificari pe întreaga durata a contractului.Se considera o singura modificare a planului de amplasare al echipamentelor atunci cand se muta, se repun în functiune si se reconfigureaza clientii pentru un numar de 1 pâna la 3 echipamente/interventie.Modificarea se face doar în baza unui înscris oficial din partea beneficiarului si se întocmeste un proces verbal(Anexa 3) care se ataseaza contractului. Punerea in functiune se va face impreuna cu reprezentantul IT al institutiei. Instruirea personalului se va face separat pentru fiecare locatie, respectiv se va pune la dispozitie, pentru locatia fiecarui echipament, un ghid de operare. Asigurarea tuturor consumabilelor si pieselor de schimb intra în obligatia prestatorului. Asigurarea asistentei tehnice, a reviziilor periodice intra în obligatia prestatorului. Prestatiile vor fi achitate de catre beneficiar sub forma unui tarif per pagina. Singurul cost admis este cel per pagina. Nu se accepta impunerea unui volum lunar minim per echipament. În tariful per pagina nu este inclus si costul hârtiei.Prestatorul nu poate obliga beneficiarul sa cumpere hârtia de la el, beneficiarul putând sa o achizitioneze separat de oriunde doreste cu respectarea urmatoarele cerinte minime de calitate: hârtie A3/A4 80g/mp. Costul scanarii documentelor este gratuit. Software(ex. PrinterAdmin Print Job Manager 11) de management centralizat al imprimanetelor care sa poata fi operational în lipsa unui print server. Beneficiarul isi rezerva dreptul pe perioada de desfasurare a contractului de a putea cere,fata de necesarul initial de echipamente, suplimentarea cu pâna la 5 a numarului de echipamente(doar A4 monocolor) la locatiile specificate initial sau/si alte locatii(doar în interiorul localitatii Tg.Mures), în functie de necesitati.Se va încheia un act aditional contractului daca intevin aceste suplimentari(Anexa 2).Suplimentarea necesarului initial de echipamente cu un singur echipament reprezinta o singura modificare a planului initial de amplasare al echipamentelor.