Având în vedere activitatea de la nivelul Direcţiei Impozite şi Taxe, necesitatea asigurării de către autoritatea locală a unor servicii de calitate pentru contribuabili persoane fizice şi juridice, precum şi prevederile legale în vigoare se impune comunicarea către contribuabili a unor acte administrativ-fiscale, astfel:
-în baza art.93 alin.2 lit.b, art.95, art.46, art.47 din Legea nr.207/2015 privind Codul de procedură ...
Având în vedere activitatea de la nivelul Direcţiei Impozite şi Taxe, necesitatea asigurării de către autoritatea locală a unor servicii de calitate pentru contribuabili persoane fizice şi juridice, precum şi prevederile legale în vigoare se impune comunicarea către contribuabili a unor acte administrativ-fiscale, astfel:
-în baza art.93 alin.2 lit.b, art.95, art.46, art.47 din Legea nr.207/2015 privind Codul de procedură fiscală se vor comunica deciziile de impunere anuale pentru contribuabili persoane fizice şi juridice;
- în baza art.98 lit. c coroborat cu art.93 alin. 2 lit.b, art.230 coroborat cu art.226, respectiv art. 46 şi art. 47 din Legea 207//2015 privind Codul de procedură fiscală se vor comunica decizii de plată accesorii şi somaţii de plată însoţite de titluri executorii, precum şi în baza Legii nr.82/1991 republicată este obligatorie efectuarea inventarierii generale a elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cel puţin o dată în cursul exerciţiului financiar pentru contribuabilii persoane fizice şi juridice, în acest sens comunicându-se extrase de cont. Documentele vor fi expediate împreună.
Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru cu doi operatori economici, în vederea achiziţionării de „Servicii de printare şi expediere documente către contribuabili: decizii de impunere, extrase de cont, decizii referitoare la obligaţii de plată accesorii, somaţii şi titluri executorii şi titluri executorii şi alte acte administrativ-fiscale„ conform cerinţelor caietului de sarcini nr.118420/24.07.2018, pe o perioada de 20 luni.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informatiilor suplimentare in ziua a 19-a si in ziua a 10-a înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul prevazut in anuntul de participare.