Feedback
I.D.: 39178277

Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură, precum şi servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Judecătoriile arondate acestuia.

Data publicarii
17.10.19 Exista 1.045.385 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64100000-7
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea achiziţiei publice: Prin prezenta procedură se vor achiziţiona urmatoarele servicii postale: a) servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură emise de Tribunalul Bucuresti si judecatoriile arondate acestuia, institutii apartinand puterii judecatoresti, b) servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Jud...
Descrierea achiziţiei publice: Prin prezenta procedură se vor achiziţiona urmatoarele servicii postale: a) servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură emise de Tribunalul Bucuresti si judecatoriile arondate acestuia, institutii apartinand puterii judecatoresti, b) servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Judecătoriile arondate acestuia. Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură, precum şi servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Judecătoriile arondate acestuia Atribuirea se va face prin licitatie deschisa,Acord cadru pe o perioada de 36 luni iar contractul se vor atribuilunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibil bugetar, in functie de necesitatile autoritatii contractante si in limita fondurilor disponibile.Cel mai mare contract subsecvent se va incheia pentru 12 luni iar cel mai mic contract subsecvent se va incheia pentru o luna. Valoarea minimă estimată a acordului-cadru este de 462.755 lei fără TVA pentru un numar minim de trimiteri de 147.470 bucati. Valoarea maximă estimată a acordului-cadru este de 16.659.180 lei fără TVA pentru un numar maxim de trimiteri de 5.308.920 bucati. Cantitatea minimă a acordului-cadru este pentru 1 lună, iar cantitatea maximă a acordului-cadru este pentru 36 de luni. Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent este de 462.755 lei fără TVA pentru un numar minim de trimiteri de 147.470 bucati. Valoarea maximă estimată a unui contract subsecvent este de 5.553.060 lei fără TVA pentru un numar maxim de trimiteri de 1.769.640 bucati. Cantitatea minimă a contractului subsecvent este pentru 1 lună, iar cantitatea maximă a contractului subsecvent este pentru 12 luni. In functie de volumul de activitate al Tribunalului Bucureşti si judecătoriilor arondate acestuia, cantitatea de servicii poştale poate varia prin raportare la volumul trimiterilor pe cele doua tipuri – acte de procedura si, respectiv corespondenta obişnuită, existând posibilitatea unor regularizari de cantitati.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură, precum şi servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Judecătoriile arondate acestuia. 11.04.19
Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură, precum şi servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Judecătoriile arondate acestuia. 28.05.19
Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură, precum şi servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Judecătoriile arondate acestuia. 31.10.22
Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură, precum şi servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Judecătoriile arondate acestuia.  
Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură, precum şi servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Judecătoriile arondate acestuia.  
Servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură, precum şi servicii interne şi internaţionale din sfera serviciului poştal universal şi servicii de coletărie pentru Tribunalul Bucureşti şi Judecătoriile arondate acestuia.  
"Contract Servicii de verificare proceduri de achizitie publica/achizitii directe efectuate si raportate de catre beneficiarii celor doua apeluri de proiecte (DOTARI si SMARTLABS)"  
"Contract Servicii de verificare proceduri de achizitie publica/achizitii directe efectuate si raportate de catre beneficiarii celor doua apeluri de proiecte (DOTARI si SMARTLABS)" 11.12.23
„Contract Servicii de verificare proceduri de achizitie publica/achizitii directe efectuate si raportate de catre beneficiarii celor doua apeluri de proiecte (DOTARI si SMARTLABS)”  
„Contract Servicii de verificare proceduri de achizitie publica/achizitii directe efectuate si raportate de catre beneficiarii celor doua apeluri de proiecte (DOTARI si SMARTLABS)”