Feedback
I.D.: 26795584

Servicii de paza, transport valori si monitorizarea sistemului de alarma la sediul C.J.P. Iasi

Data publicarii
20.03.18 Exista 212.399 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
30.03.18
Pretul estimativ:
1,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta Casa Judeteana de Pensii Iasi, cu sediul în Iasi, jud. Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 17-19, bl. Ghica Voda, sc. 2A-2B, cod fiscal 13590868, tel. +40232218540, fax +40232410092, adresa de e-mail cjp.iasi@cnpp.ro, adresa de internet www.cjpiasi.ro intentioneaza, în baza prevederilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, sa achizitioneze prin cumparare directa din Catalo...
Autoritatea contractanta Casa Judeteana de Pensii Iasi, cu sediul în Iasi, jud. Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 17-19, bl. Ghica Voda, sc. 2A-2B, cod fiscal 13590868, tel. +40232218540, fax +40232410092, adresa de e-mail cjp.iasi@cnpp.ro, adresa de internet www.cjpiasi.ro intentioneaza, în baza prevederilor art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, sa achizitioneze prin cumparare directa din Catalogul de produse/servicii/lucrari SEAP, servicii de paza a obiectivelor, bunurilor si valorilor pentru sediul Casa Judeteana de Pensii Iasi – permanent (24h din 24h), transportul valorilor monetare (luni - vineri) si monitorizarea sistemului de alarmare împotriva efractiei existent la sediul Casa Judeteana de Pensii Iasi si a interventiei operative – cod CPV 79713000-5, 79711000-1. Pentru serviciul astfel achizitionat se va încheia un contract de prestari servicii pentru perioada 01.05.2018 – 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire pâna la data de 30.04.2019, în conformitate cu prevederile art. 165, alin. 1 lit. d din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Operatorii economici interesati sunt invitati sa publice, în Catalogul de produse/servicii/lucrari disponibil în SEAP, oferta financiara ?i caracteristicile tehnice principale, conforme cu caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu