Feedback
I.D.: 83496176

SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE, INTERVENTIE RAPIDA SI MONITORIZARE 2023-2024 (12 LUNI)

Data publicarii
16.06.23 Exista 156.589 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Pretul estimativ:
524.160,00 RON - 524.160,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE, INTERVENTIE RAPIDA SI MONITORIZARE PENTRU UN AN DE ZILE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI Descrierea serviciilor solicitate Paza va fi asigurată de către Societăţi specializate în serviciul de pază şi protecţie. Acestea trebuie să fie constituite şi să funcţioneze potrivit legislaţiei în vigoare (Legea 333/2003, cu modificările şi completările ulterioare, HG 301/2012 pentru aprobarea normelor met...
SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE, INTERVENTIE RAPIDA SI MONITORIZARE PENTRU UN AN DE ZILE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI Descrierea serviciilor solicitate Paza va fi asigurată de către Societăţi specializate în serviciul de pază şi protecţie. Acestea trebuie să fie constituite şi să funcţioneze potrivit legislaţiei în vigoare (Legea 333/2003, cu modificările şi completările ulterioare, HG 301/2012 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 333/2003, cu modificările şi completările ulterioare), având ca obiect de activitate paza obiectivelor, bunurilor sau valorilor, paza transporturilor de bunuri şi de valori importante, în condiţii de maximă siguranţă a acestora, precum şi protecţia umană. Ţinând cont de specificul activităţilor desfăşurate la fiecare obiectiv în parte, scopul achiziţionării acestor servicii este de a asigura paza, protecţia şi control acces, ordinea şi liniştea în incinta şi exteriorul incintei, precum şi siguranţa personalului angajat. 3.1. Cerinţe privind organizarea serviciilor a) Asigurarea pazei şi protecţiei obiectivului, a bunurilor şi valorilor, depozitate în incinta acestora, conform programului stabilit; b) Asigurarea ordinii şi liniştii în incinta şi în exteriorul incintei obiectivului încredinţat; c) Asigurarea integrităţii personalului angajat al achizitorului ce îşi desfăşoară activitatea; d) Controlul accesului în obiectiv, în conformitate cu procedurile şi reglementările stabilite de către beneficiar, în raport cu specificul fiecărui obiectiv în parte şi prezente în consemnul particular; e) Organizarea, planificarea, conducerea, controlul şi garantarea activităţii de pază de către personalul propriu; f) Respectarea prevederilor legale a normelor de protecţia muncii, PSI şi protecţia mediului. Durata contractului Contractul se va desfăşura pe o perioada de 1 an (12 luni) de la data semnarii, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional. 3.3. Numărul de posturi Se vor asigura: a) trei posturi permanente, 24 din 24 de ore, incadrate cu agenti de paza neinarmati, astfel: -un post de paza fix amplasat la intrarea principala (poarta) in incinta spitalului, din str. Erou Grigore N., in suprafata de 19.8 mp; - un post de paza amplasat in holul principal al spitalului, la parter - un post de paza amplasat la intrarea principala (poarta) a sectiei Recuperare, din str. V. Alecsandri, nr.10 Nr. Crt. Imobil Tip de post Total ore agent 1 SPITALUL MUNICIPAL CAMPINA 24/24 8736 2 SPITALUL MUNICIPAL CAMPINA 24/24 8736 3 SECTIA RECUPERARE 24/24 8736
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu