Feedback
I.D.: 48326560

Servicii de paza si protectie conf. anunt ADV1158456 din 15.07.2020

Data publicarii
20.07.20 Exista 74.924 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Pretul estimativ:
12,50 RON - 12,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestarea serviciilor de paza la sediile: Primariei, Scolii gimnaziale corp A si B, Gradinita cu program normal, Caminul cultural, toate aflate in com Grindu, jud Ialomita, in vederea prevenirii producerii de pagube materiale in patrimoniul acestora. - paza va fi asigurata numai pe timp de noapte intre orele 18:00 - 06:00, inclusiv sambata si duminica si in zilele de sarbatoare legala. Amplasarea posturilor de paza, consemn...
Prestarea serviciilor de paza la sediile: Primariei, Scolii gimnaziale corp A si B, Gradinita cu program normal, Caminul cultural, toate aflate in com Grindu, jud Ialomita, in vederea prevenirii producerii de pagube materiale in patrimoniul acestora. - paza va fi asigurata numai pe timp de noapte intre orele 18:00 - 06:00, inclusiv sambata si duminica si in zilele de sarbatoare legala. Amplasarea posturilor de paza, consemnele generale si particulare, obligatiile personalului de paza, reguli de acces in incinta obiectivelor, precum si alte mentiuni, vor fi detaliate in Planul de paza ale obiectivului, care se intocmeste de catre personalul ofertantului impreuna cu personalul achizitorului si se avizeaza de organele competente, potrivit legii. Celelalte documente care tin de organizarea si desfasurarea pazei se intocmesc de catre ofertant, in forma convenita cu achizitorul, cu respectarea prevederilor legale. Calculul pe ore: 365 zile x 12 ore = 4380 ore/ post de paza x 1 post = 4380 ore. Conditii referitoare la contract: Serviciile se vor executa pe baza de contract. Plata se va face pe baza facturii emisa de catre executant, la care se va atasa procesul - verbal de receptie cantitativa si calitativa a serviciilor prestate, semnat si insusit se ambele parti si pontajul intocmit pentru luna mentionata in factura. Termenul de plata este de maxim 30 de zile de la data emiterii facturii. Conditii de participare: Atasat ofertei, se vor prezenta: Licenta de functionare eliberata in
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de paza în folosul Beneficiarului, pentru asigurarea integritatii bunurilor si valorilor acestuia, precum si prevenirea producerii unor evenimente deosebite (incendii, avarii etc.) la obiectivul: site Dealu Beiu din jud. Tulcea. 04.04.16
SERVICII DE PAZA, MONITORIZARE SI INTERVENTIE  
Servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor în cadrul proiectului Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 10 m, Tulcea", cod SMIS 129399, POR/2019/3/3.2/2/ITI  
Servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor în cadrul proiectului Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 10 m, Tulcea", cod SMIS 129399, POR/2019/3/3.2/2/ITI  
Servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor în cadrul proiectului Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 10 m, Tulcea", cod SMIS 129399, POR/2019/3/3.2/2/ITI  
serviciu paza 26.01.18
ACHIZITIE NPK 20:20:0-----12 tone 02.04.24
ACHIZITIE AZOTAT DE AMONIU 09.02.24
Formare pret achizitie servicii de organizare eveniment promovare traditii culinare in cadrul proiectului Proiect Promovare Municipiul Tulcea 01.09.17
Modul de formare a pretului de achizitionare a serviciilor de organizare a unui eveniment de promovare a traditiilor culinare in cadrul proiectului "Promovarea Municipiului Tulcea" 06.10.17