Feedback
I.D.: 93376338

Servicii de paza pentru sediile Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti

Data publicarii
16.02.24 Exista 255.162 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de paza pentru sediile Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice BucurestiValoarea estimata a acordului cadru de achizitie de produse este de 5.436.339,36 lei fara TVA, respectiv 6.469.243,83 lei cu TVA, fiind determinata pe baza calcularii si insumarii tuturor sumelor ce vor fi platite pentru indeplinirea acordului cadru. Având în vedere durata acordului cadru, de 24 luni, cantitatile max...
Servicii de paza pentru sediile Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice BucurestiValoarea estimata a acordului cadru de achizitie de produse este de 5.436.339,36 lei fara TVA, respectiv 6.469.243,83 lei cu TVA, fiind determinata pe baza calcularii si insumarii tuturor sumelor ce vor fi platite pentru indeplinirea acordului cadru. Având în vedere durata acordului cadru, de 24 luni, cantitatile maxime estimate care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru de autoritatea contractata vor fi pe întreaga durata a acordului cadru , dupa cum urmează:- 305.584 ore =5.436.339,36 lei fara TVA.Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 208.896,96 lei fără TVA, după cum urmează:17 posturi 24h/24h x28 zile =203.232,96 lei 2 post 8h/24 h (zile lucratoare)x8 ore x20 zile=5.692,80Total ore :11.744 oreValoarea celui mai mare contract susbsecvent este de 462.540,00 lei fara TVA, după cum urmează:17 posturi 24h/24h x62 = 25.296 ore = 450.015,84 lei 2 post 8h/24 h (zile lucratoare)x44 zile = 704 ore = 12.524,16 lei Total ore : 26.000 ore
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de paza pentru sediile Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti  
Servicii de paza pentru sediile Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti  
Servicii de paza pentru sediile Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti  
Servicii de asistenţă şi consultanţă pentru PC, laptop-uri, soft - Ministerul Culturii 2019  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2 11.01.21
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2  
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, precum si scanere Kodak i2900 si scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 30.03.21
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, precum si scanere Kodak i2900 si scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 30.03.21
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, precum si scanere Kodak i2900 si scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 04.03.21
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, precum si scanere Kodak i2900 si scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 04.03.21