Feedback
I.D.: 41198137

Servicii de paza obiectivelor, bunurilor şi valorilor Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii S.A

Data publicarii
14.01.20 Exista 204.154 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Pretul estimativ:
5.596.461,00 RON - 11.192.921,00 RON
10.831.795,00 RON - 21.663.591,00 RON
2.903.327,00 RON - 5.806.654,00 RON
4.938.999,00 RON - 9.877.997,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Sucursala Directia Radiocomunicatii CLUJ, Se estimeaza ca se vor incheia 3 contracte subsecvente:- unul pentru anul 2019 in valoare estimata de minim 1.865.487 lei, maxim 3.730.974 lei - unul pentru anul 2020 in valoare estimata de minim 1.865.487 lei, maxim 3.730.974 lei, - unul pentru anul 2021 in valoare estimata de minim 1.865.487 lei, maxim 3.730.973 lei, Valoarea estimata acord-cadru lot 2 fara TVA: ...
2. Sucursala Directia Radiocomunicatii CLUJ, Se estimeaza ca se vor incheia 3 contracte subsecvente:- unul pentru anul 2019 in valoare estimata de minim 1.865.487 lei, maxim 3.730.974 lei - unul pentru anul 2020 in valoare estimata de minim 1.865.487 lei, maxim 3.730.974 lei, - unul pentru anul 2021 in valoare estimata de minim 1.865.487 lei, maxim 3.730.973 lei, Valoarea estimata acord-cadru lot 2 fara TVA: minim 5.596.461 lei, maxim 11.192.921 lei. 1. Sucursala Directia Radiocomunicatii Bucuresti si Sediul Central, Lotul 1 Se estimeaza ca se vor incheia 3 contracte subsecvente:- unul pentru anul 2019 in valoare estimata de minim 3.610.599 lei, maxim 7.221.197 lei, - unul pentru anul 2020 in valoare estimata de minim 3.610.598 leilei, maxim 7.221.197 lei lei, - unul pentru anul 2021 in valoare estimata de minim 3.610.598 lei lei, maxim 7.221.197 lei, Valoarea estimata acord-cadru lot 1 fara TVA: minim 10.831.795 lei, maxim 21.663.591 lei. 3. Sucursala Directia Radiocomunicatii Iasi, Se estimeaza ca se vor incheia 3 contracte subsecvente:- unul pentru anul 2019 in valoare estimata de minim 1.646.333 lei, maxim 3.292.666 lei, - unul pentru anul 2020 in valoare estimata de minim 1.646.333 lei, maxim 3.292.666 lei, - unul pentru anul 2021 in valoare estimata de minim 1.646.333 lei, maxim 3.292.665 lei, Valoarea estimata acord-cadru lot 3 fara TVA: minim 4.938.999 lei maxim 9.877.997 lei. 4. Sucursala Directia Radiocomunicatii Timisoara, Se estimeaza ca se vor incheia 3 contracte subsecvente:- unul pentrut anul 2019 in valoare estimata de minim 967.7756 lei, maxim 1.935.551 lei, - unul pentru anul 2020 in valoare estimata de minim 967.775 lei, maxim 1.935.551 lei, - unul pentru anul 2021 in valoare estimata de minim 967.775 lei, maxim 1.935.551 lei, Valoarea estimata acord-cadru lot 4 fara TVA: minim 2.903.327 lei, maxim 5.806.654 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de paza obiectivelor, bunurilor si valorilor Societatii Nationale de Radiocomunicatii S.A - LOT 1,2,3  
Achizitie deMedicamente, iod terapeutic, iod pentru diagnostic, Generator 99Mo/99Tc si kituri pentru preparare radiotrasori pentru diagnostic, divizate pe 363 loturi, un acord cadru pentru o perioada 24 de luni, avand frecventa contractelor subsecvente este de 6, conform caietului de sarcini  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord cadru de servicii de transport aerian  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO 17.09.18
Servicii de verificare metrologica si reparatii la contoarele de energie termica cu ultrasunete, marca Kamstrup si Danfoss  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2 11.01.21
Acord cadru - Servicii de intretinere si reparare a echipamentelor termice si instalatiilor de gaze naturale aferente pentru Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi direcţiile descentralizate  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte Funciară a Imobilelor în 194 UAT- uri - etapa 1