Feedback
I.D.: 48642981

Servicii de paza la obiectivele "Casa Academiei" şi "Casa Oamenilor de Stiinţă", cod CPV 79713000-5

Data publicarii
05.08.20 Exista 1.016.955 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
17.08.20
Pretul estimativ:
1.422.624,00 RON - 2.133.936,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.08.20 Publicat la 14.08.20
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă organizează prezenta procedură de achiziţie publică, în conformitate cu Legea nr. 182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural naţional şi Legea nr. 333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor şi pentru a asigura paza bunurilor şi valorilor de patrimoniu pe care le administrează. Prin prezenta procedura se urmareste atribuirea acordului Cadru si a contr...
Autoritatea contractantă organizează prezenta procedură de achiziţie publică, în conformitate cu Legea nr. 182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural naţional şi Legea nr. 333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor şi pentru a asigura paza bunurilor şi valorilor de patrimoniu pe care le administrează. Prin prezenta procedura se urmareste atribuirea acordului Cadru si a contractelor subsecvente pentru o perioada de 24 de luni pentru prestarea de Servicii de Paza in regim permanent, 24/24 h, de luni pana duminica, inclusiv sarbatorile legale, la obiectivele “CASA ACADEMIEI" în Str. Calea 13 Septembrie, nr 13, sector 5, Bucureşti - cu minim 3, maxim5 posturi si “CASA OAMENILOR DE ŞTIINŢĂ"din Piaţa Lahovari nr.9, Sector 1, Bucureşti cu 1 post. Acord cadru se incheie pentru o perioada de 24 de luni şi 3 contracte subsecvente a caror perioada va fi de 153, 365 si respectiv 212 zile. Acordul cadru se va incheia cu maxim 3 operatori, adica cu operatorii economici a caror oferte s-au clasat pe primele 3 locuri. Contractele subsecvente se atribuie fara reluarea competitiei. Contractele subsecvente se semnează cu ofertantul clasat pe locul I în cadrul procedurii şi se atribuie fără reluarea competiţiei; În cazul în care Promitentul Prestator clasat pe locul I refuză în mod nejustificat semnarea contractului/ nu răspunde invitaţiei de semnare a contractului atunci Promitentul Achizitor va rezilia acordul cadru faţă de acesta, fără nici o altă notificare prealabilă. În acest caz, promitentul-achizitor are dreptul de a transmite solicitarea către următorul clasat şi în situaţia în care şi acesta refuză în mod nejustificat semnarea contractului/ nu răspunde invitaţiei de semnare a contractului , atunci Promitentul Achizitor va rezilia acordul cadru faţă de acesta, fără nici o altă notificare prealabilă, reiterând solicitarea către ultimul clasat în urma procesului de reluare a competiţiei. In situaţia în care şi acesta din urmă refuză în mod nejustificat/ nu răspunde invitaţiei de semnare a contractulu, atunci Promitentul Achizitor va rezilia acordul cadru şi faţă de acesta din urmă fără nicio altă notificare prealabilă. In situaţiile prezentate mai sus, Promitentul Achizitor îşi rezervă dreptul de a solicita daune interese de la Promitenţii Prestatori. Termenul pana la care autoritatea contractanta va raspunde clar si complet solicitarilor de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este: cu 3 (trei) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SUSPENDATA - ACORD- CADRU "RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE/BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 5 AL MUN. BUCURESTI - proiectare si executie lucrari", Lot 1 si Lot 2. 18.12.24
ACORD- CADRU „RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE/BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 5 AL MUN. BUCURESTI - proiectare si executie lucrari”, Lot 1 si Lot 2. 18.12.24
ACORD- CADRU "RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE/BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 5 AL MUN. BUCURESTI - proiectare si executie lucrari", Lot 1 si Lot 2. 18.12.24
Acord-Cadru furnizare hrană pentru câinii cazaţi în adăposturile ASPA, recompense pentru câini şi momeli pentru cuştile capcană  
ACHIZITIE DE ALIMENTE NECESARE CANTINEI OLIMPIA. 17.01.22
Furnizare mobilier în cadrul proiectului “Dotarea prin PNRR a unităţilor şcolare din Sectorul 6". 29.01.24
Furnizare mobilier în cadrul proiectului “Dotarea prin PNRR a unităților școlare din Sectorul 6”. 29.01.24
Furnizare mobilier în cadrul proiectului “Dotarea prin PNRR a unităților școlare din Sectorul 6”. 29.01.24
Furnizare mobilier în cadrul proiectului “Dotarea prin PNRR a unităților școlare din Sectorul 6”.  
Furnizare mobilier în cadrul proiectului “Dotarea prin PNRR a unităților școlare din Sectorul 6”.