Feedback
I.D.: 45508312

Servicii de paza a imobilelor cu destinatie de sedii apartinand DGRFP Craiova

Data publicarii
09.04.20 Exista 145.768 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Pretul estimativ:
18,00 RON - 315.360,00 RON
18,00 RON - 315.360,00 RON
18,00 RON - 73.008,00 RON
18,00 RON - 315.360,00 RON
18,00 RON - 73.008,00 RON
18,00 RON - 73.008,00 RON
18,00 RON - 73.008,00 RON
18,00 RON - 315.360,00 RON
36,00 RON - 388.368,00 RON
18,00 RON - 315.360,00 RON
18,00 RON - 315.360,00 RON
18,00 RON - 315.360,00 RON
36,00 RON - 146.016,00 RON
18,00 RON - 73.008,00 RON
18,00 RON - 73.008,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
10. lot 10- sediul Biroul Vamal Corabia, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub ...
10. lot 10- sediul Biroul Vamal Corabia, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 17.520 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 8.760 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 315.360 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 157.680 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 9. lot 9- sediul Biroul Vamal Valcea, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 17.520 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 8.760 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 315.360 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 157.680 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 2. lot 2- sediul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Dolj, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 4056 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 2.022 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 73.008 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 36.396 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 6. lot 6- sediul Biroul Vamal Dolj, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 17.520 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 8.760 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 315.360 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 157.680 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 12. lot 12- sediul Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica Caracal, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 4.056 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 2.022 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 73.008 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 36.396 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 13. lot 13- sediul Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica Bals, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 4.056 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 2.022 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 73.008 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 36.396 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 14. lot 14- sediul Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica Corabia, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 4.056 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 2.022 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 73.008 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 36.396 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 15. lot 15- sediul Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica Filiasi, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 4.056 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 2.022 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 73.008 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 36.396 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 11. lot 11- sediul Activitatii de Trezorerie si Contabilitate Publica Motru, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 4.056 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 2.022 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 73.008 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 36.396 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 5. lot 5- sediul Directiei Regionale Vamale Craiova, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 17.520 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 8.760 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 315.360 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 157.680lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 8. lot 8- sediul Biroul Vamal Gorj, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 17.520 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 8.760 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 315.360 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 157.680 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 7. lot 7- sediul Biroul Vamal Olt, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 17.520 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 8.760 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 315.360 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 157.680 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 4. lot 4- sediul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Olt, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 1 ore , max 17.520 ore; Cant. contr. subsecv. min. 1 ore , max 8.760 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 18 / maxim 315.360 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 157.680 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 18 lei Moneda: RON. 1. lot 1- sediul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 2 ore , max 8.112 ore; Cant. contr. subsec. min. 2 ore , max 4.044 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 36 / maxim 146.016 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 72.792 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 36 lei Moneda: RON. 3. lot 3- sediul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Valcea, Procedura de atribuire a contractul de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A. C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A. C. nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A. C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisa. Cant. Acord cadru: min. 2 ore , max 21.576 ore; Cant. contr. subsecv. min. 2 ore , max 10.782 ore; Valoare estimata Acord cadru (lei fara TVA) : minim 36 / maxim 388.368 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA : 194.076 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent, fara TVA : 36 lei Moneda: RON.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de mentenanta pentru masinile de numarat bancnote, masinile numarat monede si masinile de legat bancnote din dotarea unitatilor de Trezorerie din judetele: Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt si Valcea, precum si piesele de schimb aferente tipurilor de masini.  
Furnizare si instalare 75 buc. MULTIFUNCTIONALE pentru unitati ale Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe loturi, dupa cum urmeaza: •lot 1- Multifunctionala A4= 20 buc. •lot 2- Imprimanta laser monocrom= 55 buc.  
2 Centrale termice pentru subunitati ale DGRFP Craiova  
Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate in folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova (respectiv Judetul Olt si Judetul Gorj), pentru o perioada de 24 luni, dupa cum urmeaza: Lot 1: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Olt (respectiv Serviciile de Trezorerie si Contabilitate Publica Caracal, Bals si Corabia); Lot 2: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie si TVCI aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Gorj (respectiv Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publică Motru).  
Furnizare produse cu montaj inclus, dupa cum urmeaza: Lot 1- 1 buc. cazan 290 kw pe gaze naturale pentru sediul Biroului Vamal Valcea; Lot 2 a) 1 buc. centrala termica pe gaze naturale pentru sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Motru din judetul Gorj; b) bransament gaze naturale pentru centrala termica de la SFO Motru.  
Furnizare "5 buc. masini de imbanderolat bancnote cu caracteristicile tehnice specificate in Caietul de sarcini nr. CRR-DSI 3786/ 18.09.2020  
1 buc. centrala termica pe combustibil gazos, P= minimum 150 Kw  
Achizitie 12 bucati Copiatoare A3, in conformitate cu specificatiile tehnice prevazute in cuprinsul Caietului de sarcini DSI 4517/16.10.2018  
Acord–cadru de prestare servicii, pentru o perioada de 24 luni, având ca obiect: servicii de mentenanta pentru masinile de numarat bancnote, masinile de legat bancnote si masinile de numarat monede precum si piesele de schimb aferente tipurilor de masini din dotarea unitatilor de Trezorerie din judetele Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea  
Servicii de ASISTENTA TEHNICA – DIRIGENTIE SANTIER pentru obiectivul de investitii ,,Consolidare sediu D.G.R.F.P. Craiova", din mun. Craiova, str. Mihail Kogălniceanu nr. 10