Feedback
I.D.: 67424079

SERVICII DE PAZĂ SI PROTECŢIE PENTRU SEDIUL MUZEULUI NAŢIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI CLUJ-NAPOCA

Data publicarii
24.03.22 Exista 337.869 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Pretul estimativ:
141.800,00 RON - 141.800,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestarea serviciilor de pază şi protecţie, cu agenţi, după cum urmează: a) 1 post de agent permanent cu agent înarmat 24 ore din 24 ore, 7 zile pe săptămână la sediul din str. C. Daicoviciu nr. 2, Cluj-Napoca ( martie 2022- DEC. 2022 = 7344 ORE)- este nevoie de minim 4 agenţi de pază cu aviz port-armă) b) 1 post de agent neînarmat la sediul din str. C. Daicoviciu nr.2, Cluj-Napoca, în cuantum de aproximativ 250 de ore, ...
Prestarea serviciilor de pază şi protecţie, cu agenţi, după cum urmează: a) 1 post de agent permanent cu agent înarmat 24 ore din 24 ore, 7 zile pe săptămână la sediul din str. C. Daicoviciu nr. 2, Cluj-Napoca ( martie 2022- DEC. 2022 = 7344 ORE)- este nevoie de minim 4 agenţi de pază cu aviz port-armă) b) 1 post de agent neînarmat la sediul din str. C. Daicoviciu nr.2, Cluj-Napoca, în cuantum de aproximativ 250 de ore, la solicitarea beneficiarului în funcţie de programul expoziţional (inclusiv "Noaptea muzeelor"). c) serviciu de pază cu agenţi de pază înarmaţi care să însoţească transporturile de bunuri culturale la instituţiile partenere din ţară în, în cumul de aproximativ 240 de ore pe anul 2022). Paza şi intervenţia trebuie să fie asigurată de către o Societate Comercială specializată în serviciul de pază şi protecţie, care să fie constituită şi să funcţioneze conform prevederilor legale (Legea 333/2003). Prin serviciile de pază şi intervenţie rapidă trebuie să se asigure: • paza obiectivelor împotriva furturilor şi a distrugerii bunurilor precum şi a altor acţiuni producatoare de pagube materiale; • asigurarea ordinii publice în interiorul obiectivelor. Serviciile de pază cu post fix si cele de intervenţie rapidă trebuie să fie asigurate în regim de permanenţă ( 24 h din 24 h) Societatea trebuie să aibă posibilitatea comunicării operative telefonice astfel încât în caz de necesitate cu agenţii de pază, să poată solicita sprijin echipelor de intervenţie rapidă. Pentru asigurarea eficientă a serviciilor de pază şi intervenţie rapidă este obligatorie următoarea dotare minimă : • contract cu furnizorul de servicii de telefonie fixă; • adresa email – pentru primire reclamaţii/ sesizări/ sugestii. • dotările necesare asigurării cerinţelor existente in prezentul caiet de sarcini Personalul care îndeplineşte atribuţiile de pază şi intervenţie trebuie să aibă următoarea dotare: 1. uniformă tip, adecvată sezonului 2. baston de cauciuc 3. pulverizator iritant lacrimogen de capacitate medie (50 ml) 4. mijloace de avertizare sonore şi luminoase (fluier, lanterna) 5. mijloace de comunicare – telefon mobil, statie radio (dupa nevoi şi solicitări) 6. armament conform legislaţiei în vigoare şi să fie în dotarea fiecărui paznic pe toata durata de execuţie a serviciului. Paza va fi asigurată de către societăţi comerciale specializate de pază şi protecţie ce sunt constituite şi funcţionează potrivit legislaţiei comerciale şi prevederilor Legii 333/2003, având ca obiect de activitate paza obiectivelor, bunurilor sau valorilor, paza transporturilor de bunuri şi valori importante, în condiţii de maximă siguranţă a acestora, precum şi protecţia persoanelor. Societăţile specializate de pază şi protecţie trebuie să prezinte în copie licenţa eliberată de Inspectoratul General al Poliţiei Române valabilă pentru anul 2022 şi ASIGURAREA DE RĂSPUNDERE CIVILĂ LEGALĂ A SOCIETĂŢILOR DE PAZĂ ŞI PROTECŢIE PENTRU PAZA OBIECTIVELOR SI BUNURILOR, CU O VALOARE DE MINIM 270.000 LEI. Prin serviciile de pază solicitate se asigură: 1. paza obiectivelor împotriva accesului neautorizat sau a ocupării abuzive; 2. paza obiectivelor împotriva furturilor, a distrugerilor, incendiilor, precum şi a altor acţiuni producătoare de pagube materiale; 3. paza obiectivelor, bunurilor si asigurarea integrităţii acestora; 4. întocmirea planului de pază cu sprijinul autorităţii contractante fără costuri suplimentare; 5. detectarea substanţelor, armelor, explozibililor sau a materialelor de orice natură care pot provoca o pagubă; 6. monitorizarea şi sprijinul în gestionarea codurilor de acces în depozitele Muzeului şi în orice încăperi există astfel de coduri; 7. furnizarea, de urgenţă, către beneficiar a informaţiilor legate de incidentele apărute în timpul activităţii de pază; 8. acordarea de sprijin în caz de calamităţi, incendii, atacuri teroriste; 9. asigurarea ordinii şi liniştii publice în interiorul şi exteriorul obiectivului; 10. elaborarea de proceduri de protecţie şi pază specifice obiectivului; 11. asigurarea unui program de prevenire şi combatere a potenţialelor riscuri de accidente (prim ajutor), comitere de infracţiuni, acte de violenţă, distrugeri, furt de bunuri, etc. 12. preîntâmpinarea desfăşurării activităţilor comerciale neautorizate; 13. să oprească accesul în obiective a autovehiculelor neautorizate; 14. să oprească şi să legitimeze persoanele despre care există date sau indicii că au săvârşit infracţiuni sau alte fapte ilicite, ori persoanele care ii par suspecte, în obiectivul păzit iar în cazul infracţiunilor flagrante să oprească şi să predea poliţiei pe făptuitor, bunurile sau valorile care fac obiectul infracţiunii sau altor fapte ilicite, luând măsuri pentru conservarea sau paza lor şi întocmind un proces verbal pentru luarea acestor măsuri; 15. să sesizeze poliţia referitor la orice faptă de natură a prejudicia patrimoniul achizitorului şi să dea concursul organelor de poliţie pentru îndeplinirea misiunilor ce revin acestora pentru prinderea infractorilor; 16. în caz de avarii la reţelele edilitare din perimetrul obiectivelor păzite să anunţe de urgenţă persoanele în drept să ia măsuri 17. să respecte cerinţele contractuale 18. să presteze serviciile cu personal calificat, cu atestat profesional. 19. Să permită controlul reprezentaţilor beneficiarului asupra modului cum işi desfăşoară activitatea de bază; 20. Să întocmească un registru de evidenţă intrări/ieşiri pt. persoane; 21. Să respecte regulamentul intern al autorităţii contractante şi orice alte dispoziţii date în conformitate cu prevederile legale; 22. La primirea unui semnal de alarmă de la obiectiv Prestatorul se oblige să alerteze şi dirijeze cel mai apropiat echipaj de intervenţie către obiectivul vizat. Timpul de intervenţie conform art. 97 din HG 301/2012 va fi de maxim 15 minute. Pasul următor constă în anunţarea telefonică a persoanelor desemnate de către beneficiar ca persoane de contact în caz de alarmă. La solicitarea dispecerului de serviciu acesta va confirma prin parolă că sunt persoanele de contact, vor autentifica natura alarmei şi vor comunica date despre situaţia din obiectiv pentru a sprijini executarea intervenţiei. 23. Prestatorul se obligă să asigure minim următoarele semnale monitorizate de dispecerat: semnale de panică, de efracţie, de incendiu, de inundaţie, scurgeri de gaze, urgenţe medicale. 24. Pentru asigurarea eficientă a serviciilor de pază şi intervenţie rapidă Prestatorul se obligă să deţină minim următoarele dotări: • dotările necesare asigurării cerinţelor existente în caiet de sarcini şi în contract în conformitate cu scopul obiectului prezentului contract • 1 linie fax funcţională – contract cu furnizorul de servicii de telefonie fixă; • adresa email – pentru primire reclamaţii/ sesizări/ sugestii. 25. Să răspundă pt. orice pagubă care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului sau nerespectarea consemnelor postului. In acest caz evaluarea pagubelor se va face de către prestator şi beneficiar prin reprezentanţii lor legali; Atribuţiile Şefului de obiectiv: a) Răspunde de obiectiv şi este şeful tuturor agenţilor de pază din obiectiv; b) Se informează, clarifică şi se deplasează pentru constatare la locul faptei în situaţii deosebite, prezentând reprezentantului BENEFICIARULUI ce coordoneaza activitatea de pază acţiunile întreprinse şi propune noi măsuri pentru rezolvarea cazurilor ivite; c) Conduce întreaga activitate de pază, desfăşurând permanent controlul, îndrumarea cât şi pregătirea la locul de serviciu a şefilor de tură şi a agenţilor de pază; d) Asigură şi verifică cunoaşterea consemnelor generale şi particulare, specifice fiecărui post în parte; e) Asigură pregătirea de specialitate a personalului din subordine; f) Organizează şi conduce şedinţele de protecţia muncii lunar; g) Intocmeşte, actualizează şi se preocupă de obţinerea avizelor organelor de politie, pentru toate documentele necesare activităţii de pază ( avize pentru personalul de pază, vizarea ordinelor de serviciu, avizarea planurilor de pază, etc. ) h) Planifică, întocmeşte teme şi participă la pregătirea teoretică de specialitate a personalului din subordine, ( şedinţe tematice lunare în baza tematicii eliberate de poliţie ); i) Întocmeşte planificările în serviciu ale agenţilor de pază; j) Urmăreşte modul cum subordonaţii îşi îndeplinesc sarcinile de serviciu stabilite prin atribuţiunile de serviciu. k) Este persoana care ţine legătura directă cu Beneficiarul Responsabilităţile şi obligaţiile agentului de pază în timpul desfăşurării activităţii de pază: • Să cunoască locurile şi punctele vulnerabile din perimetrul obiectivului, pentru a preveni producerea oricăror fapte de natură să aducă prejudicii beneficiarului • Să păzească obiectivul, bunurile şi să asigure integritatea acestora • Să oprească şi să legitimeze persoanele care par suspecte sau despre care există date sau indicii că au săvârşit infracţiuni sau alte fapte ilicite în obiectivul păzit, iar în cazul infracţiunilor flagrante, să oprească şi să predea poliţiei pe făptuitor, bunurile care fac obiectul infracţiunii, luând măsuri pentru conservarea ori paza lor, întocmind totodată un proces – verbal pentru luarea acestor măsuri; • Să înştiinţeze de îndată şeful său ierahic şi conducerea instituţiei beneficiare despre producerea oricărui eveniment în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate; • În caz de avarii produse la instalaţii, conducte sau rezervoare de apă, ori combustibili sau substanţe chimice, la reţelele electrice sau telefonice şi în oricare alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să aducă de îndată la cunoştinţa celor în drept asemenea evenimente şi să ia primele măsuri pentru limitarea consecinţelor evenimentului; • În caz de incendii să ia imediat măsuri de stingere şi de salvare a persoanelor, a bunurilor şi a valorilor, să sesizeze pompierii şi să anunţe conducerea unităţii şi poliţia; • Să ia primele măsuri pentru
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii paza 12.03.18
Obiectiv – estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 24.11.20
Obiectiv – estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 19.07.21
Estimarea valorii pentru implementarea cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 cod CPV 79711000-1 20.05.22
Estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 15.10.20
Estimarea valorii în vederea implementării cerinţelor cuprinse în Raport de evaluare risc la securitate fizică nr. 1117/01.10.2019 înregistrat la OCPI Cluj sub nr. 5510/16.06.2020 cod CPV 79711000-1 24.08.20
Atribuirea contractului de prestare servicii de paza umana pentru obiectivul Hala de pe str. Platanilor F.N. aflata in administrarea Directiei de Asistenta Sociala si Medicala. Numarul total de ore prevazute in contract 5880 , incepand cu data de 01.05.2023 si pana la data 31.12.2023 21.04.23
Serviciu de întreţinere şi revizie ascensor hidraulic şi serviciu de operator RSVTI la MUZEUL NAŢIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI din Cluj-Napoca, str. C. Daicoviciu nr.2, tel. 0264595677, secretariat@mnit.ro COD CPV: 50750000-7 Servicii de intreţinere a ascensoarelor (Rev.2) 11.03.20
Servicii de pază 30.03.20
Servicii de pază şi protecţie a bunurilor, valorilor şi persoanelor din cadrul obiectivelor DEER-Sediu Central 08.11.21