Feedback
I.D.: 90744814

Servicii de pază, protectie si controlul accesului pe poartă

Data publicarii
15.12.23 Exista 61.587 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
22.12.23 13:29
Pretul estimativ:
270.000,00 RON - 270.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini paza 2024.pdf
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedura se va încheia cu un contract. 1). Pretul ofertei va fi exprimat in Lei fără T.V.A. şi va include toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor respective. Pretul va fi ofertat pentru 8.760 de ore. În cadrul ofertei va fi mentionat si pretul unitar al prestării serviciilor în Lei fără T.V.A./oră/post de pază. 2). Serviciile vor fi prestate la sediul, Tel/fax .: 0247366695 3) Termen de prestare: permanent ...
Procedura se va încheia cu un contract. 1). Pretul ofertei va fi exprimat in Lei fără T.V.A. şi va include toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor respective. Pretul va fi ofertat pentru 8.760 de ore. În cadrul ofertei va fi mentionat si pretul unitar al prestării serviciilor în Lei fără T.V.A./oră/post de pază. 2). Serviciile vor fi prestate la sediul, Tel/fax .: 0247366695 3) Termen de prestare: permanent în perioada 01.01.2024 – 31.12.2024.Perioada derularii contractului - ianuarie 2024 - decembrie 2024, cu posibilitate de prelungire, sub rezerva incadrarii in fondurile alocate cu aceasta destinaţie. 4) Serviciile se vor recepţiona şi plăti după: • Prestarea serviciilor pază si controlul accesului pe poartă, • transmiterea către achizitor a pontajului lunar; • transmiterea lunară de către prestator a unui raport cu descrierea evenimentelor înregistrate la dispeceratul de monitorizare, anexă la factura lunară; • prezentarea lunară către beneficiar a documentelor care să ateste plata către agenţii de pază a drepturilor salariale cuvenite, conform contractului individual de muncă ale acestora, şi a orelor prestate în punctul de acces al obiectivului - sediulspitalului., anexate la factura lunară • primirea de către achizitor a facturii fiscale pentru serviciile efectiv prestate. 5) Termen de plată: în maxim 60 zile de la data primirii facturii în original 6) Modalităţi de plată: ordin de plată.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii auditare financiară proiect „Modernizarea Spital"-cod proiect 16.5.2.044, cod e-MS ROBG 256  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii „Reabilitare termică a sediului Primăriei Municipiului Turnu Măgurele” 20.02.19
Achizitie autobasculanta  
,,Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Craiova Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori"  
,,Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Craiova Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori"  
,,Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Craiova Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori"  
,,Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Craiova Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori"  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii „Reabilitare termică a sediului Primăriei Municipiului Turnu Măgurele” 17.12.18
Servicii de supraveghere, prin intermediul dirigintelui de şantier, a execuţiei lucrărilor necesare creării Centrului Recreativ, finanţat prin proiectul integrat "Îmbunătăţirea calităţii vieţii persoanelor vârstnice cu sprijinul Centrului Recreativ şi mediul aferent în municipiul Turnu Măgurele", cod SMIS 125207, implementat în cadrul POR 2014-2020, Axa Prioritară 13 , Prioritatea de investiţii 9b - Oferirea de sprijin pentru revitalizarea fizică, economică şi socială a comunităţilor defavorizate din regiunile urbane şi rurale, Obiectiv specific 13.1 - Îmbunătăţirea calităţii vieţii a populaţiei în oraşele mici şi mijlocii din România 22.01.21
Achizitie servicii de proiectare grafica 25.01.21