Feedback
I.D.: 63872976

SERVICII DE PAZĂ PERMANENTĂ A OBIECTIVELOR, BUNURILOR, VALORILOR, INTERVENŢIE RAPIDĂ ŞI PROTECŢIE A PERSOANELOR ÎN COMUNA PREJMER

Data publicarii
07.12.21 Exista 192.783 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Pretul estimativ:
480.084,00 RON - 480.084,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în achiziţia serviciilor de pază permanentă a obiectivelor, bunurilor şi valorilor, situate pe domeniul public al comunei Prejmer, de intervenţie rapidă, precum şi de protecţie a persoanelor, asigurate prin 2 posturi permanente mobile, cu câte un agent de pază şi un autoturism fiecare, şi, după caz, prin echipe de intervenţie, pe o perioadă de 24 luni. Se vor presta următoarele 3 tipuri de serv...
Obiectul contractului constă în achiziţia serviciilor de pază permanentă a obiectivelor, bunurilor şi valorilor, situate pe domeniul public al comunei Prejmer, de intervenţie rapidă, precum şi de protecţie a persoanelor, asigurate prin 2 posturi permanente mobile, cu câte un agent de pază şi un autoturism fiecare, şi, după caz, prin echipe de intervenţie, pe o perioadă de 24 luni. Se vor presta următoarele 3 tipuri de servicii: 1) Serviciile de pază permanentă se vor realiza la următoarele obiective, bunuri şi valori situate pe domeniul public al comunei Prejmer, după cum urmează: • La unităţile de învăţământ de pe teritoriul comunei Prejmer, respectiv, Şcoala Gimnazială Prejmer, Şcoala Gimnazială Lunca Câlnicului şi Colegiul pentru Agricultură şi Industrie Alimentară ,,Ţara Bârsei" Prejmer – asigurându-se patrularea în perioadele de funcţionare a unităţilor de învăţământ, de luni până vineri şi în intervalele orare: 07:30 – 08:30 la începerea orelor de curs şi 12:00 – 14:00 la finalizarea orelor de curs, precum şi ori de câte ori este necesar, la solicitarea directorilor unităţilor de învăţământ; • La căminele culturale din Prejmer, Lunca Câlnicului şi Stupinii Prejmerului, în special în zilele de sâmbătă şi duminică, când au loc evenimentele de tip nunţi şi botezuri, precum şi cu ocazia desfăşurării unor alte evenimente – asigurându-se patrularea la un interval de timp, pe toată durata evenimentului, la fiecare obiectiv; • Centrul comunei Prejmer (monument, parcul central, clădirea primăriei), zona de blocuri IAS Prejmer, zona de blocuri din centrul comunei, zona de blocuri din Lunca Câlnicului colonie, căminul cultural din Lunca Câlnicului şi căminul cultural din Stupinii Prejmerului – asigurându-se patrularea la fiecare 60 de minute; • Drumurile agricole de pe raza comunei Prejmer - asigurându-se patrularea periodică pe un traseu stabilit de autoritatea contractantă; • Păşunea comunală de pe raza comunei Prejmer - asigurându-se patrularea periodică pe un traseu stabilit de autoritatea contractantă; • Orice alte obiective, bunuri şi valori situate pe domeniul public al comunei Prejmer – ori de câte ori este necesar, la solicitarea autorităţii contractante. 2) Serviciile de monitorizare a sistemului de alarmare şi de intervenţie rapidă, vor consta în: • Supravegherea sistemului de alarmare existent la casieria de la sediul autorităţii contractante (Primăria Prejmer, str. Mare nr. 565), de către dispeceratul de monitorizare; • Deplasarea echipajului de intervenţie, în cel mai mai scurt timp posibil, la sediul primăriei, în cazul activării sistemului de alarmare / acţionării butonului de panică conectat la dispeceratul de monitorizare de către personalul achizitorului, în scopul limitării pagubelor materiale survenite; • Deplasarea echipajului de intervenţie şi înştiinţarea, după caz, a organelor competente (poliţie, salvare, pompieri etc), în cel mai scurt timp posibil, ori de câte ori este necesară suplimentarea agenţilor de pază, la solicitarea autorităţii contractante • Timpii maximali de intervenţie, calculaţi de la recepţionarea mesajului de alarmare în dispeceratul de monitorizare: 7 minute pe timp de noapte şi 8 minute pe timp de zi, cu prelungire doar în cazul unor condiţii meteo deosebite (furtuni, zăpadă) la maxim 11 minute pe timp de noapte şi 12 minute pe timp de zi. 3) Serviciile de asigurare a ordinii şi protecţiei persoanelor se vor asigura pe durata evenimentelor locale (festivaluri, târguri, concerte), şi ori de câte ori este necesar, la solicitarea autorităţii contractante. Pentru asigurarea acestor servicii, sunt necesare 2 posturi mobile, asigurate de agenţi de pază atestaţi din cadrul unei societăţii specializate de pază şi intervenţie, dotaţi fiecare cu câte un autoturism de intervenţie, , mijloace de comunicare, mijloace de avertizare sonore şi luminoase, echipamente de lucru şi protecţie, asigurate de către prestator. Programul servicii de pază, intervenţie şi protecţie: 24 ore / zi, 7 zile pe săptămână (lucrătoare şi nelucrătoare, sărbători legale), timp de 2 ani (24 luni), însumând un număr total de ore de: 8.760 ore / post / an x 2 posturi = 17.520 ore / an x 2 ani = 35.040 ore. Prestatorul trebuie să deţină (în proprietate, în chirie/leasing, sau prin subcontractare / susţinerea de către terţi) următoarele resurse materiale pentru prestarea serviciilor: 1) O staţie de disceperizare, funcţională în baza unui regulament avizat de către Inspectoratul Judeţean de Poliţie competent teritorial, necesară recepţionării semnalelor de la sistemul de alarmare existent la casieria de la sediul primăriei, în conformitate cu standardele europene sau naţionale în vigoare; 2) Autoturisme de patrulare şi intervenţie – 2 buc 3) Alte echipamente şi dotări: • Mijloace de comunicare: telefoane mobile / staţii radio portabile – minim 2 buc; • Mijloace de avertizare sonore şi luminoase: fluiere, lanterne – minim câte 2 buc; • Echipamente de lucru şi protecţie: uniforme cu însemne distinctive, ecusoane, veste de protecţie etc – minim câte 2 buc; • Echipamente / truse de prim ajutor – minim 2 buc; • După caz, doar după avizarea de către poliţie a planului de pază, arme de foc, bastoane de cauciuc sau tip tomfe, pulverizatoare iritant-lacrimogene de capacitate mică, dispozitive cu electroşocuri omologate şi certificate de instituţii abilitate şi alte mijloace de apărare, autorizate prin lege, care pot fi utilizate în caz de legitimă apărare sau stare de necesitate, precum şi pentru apărarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale persoanelor, a avutului public şi privat şi oprirea acţiunilor violente ale elementelor turbulente. Prestatorul va realiza activităţile care fac obiectul contractului cu următorele resurse umane (proprii sau subcontractate), calificate şi atestate profesional pentru activităţile pe care le desfăşoară, conform legii: • Agenţi de pază şi ordine, care să asigure cele 2 posturi mobile permanente; • Personal pentru asigurarea serviciului dispeceratului de monitorizare şi intervenţie la evenimentele semnalate de autoritatea contractantă; Nu este posibilă închirierea sau punerea la dispoziţie de către terţi a tuturor resurselor materiale solicitate. Nu este posibilă subcontractarea tuturor serviciilor care fac obiectul contractului. Serviciile de pază şi protecţie materială şi umană pe teritoriul comunei Prejmer se vor realiza prin încheierea unui contract cu o societate specializată de pază şi protecţie, având ca obiecte de activitate paza obiectivelor, bunurilor şi valorilor, în condiţii de maximă siguranţă a acestora, precum şi protecţia umană. Prestatorul trebuie să fie constituit şi să funcţioneze în baza licenţei eliberate de Inspectoratul General al Poliţiei Române, cu avizul prealabil al Serviciului Român de Informaţii, conform prevederilor Legii nr. 333 / 2003 (republicată) şi ale HG nr. 301 / 2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003. Serviciile de paza şi protecţie materială şi umană pe teritoriul comunei Prejmer se vor realiza în conformitate cu prevederile Planului de pază, întocmit de către prestator în consultare cu achizitorul, în termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achiziţie, care va fi supus avizării de către Inspectoratul Judeţean de Poliţie Braşov, cu minim 24 de ore înainte de prestarea efectivă a serviciilor. Recepţia serviciilor de pază şi protecţie se va face la finalul fiecărei luni de către autoritatea contractantă, prin verificarea pontajelor lunare pentru personalul de pază întocmite de presatator şi confirmarea cantitativă şi calitativă a serviciilor prestate, pe toată durata contractuală. Autoritatea contractantă va recepţiona şi plăti doar facturile lunare care conţin numărul de ore corelat cu pontajele lunare aprobate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu