Feedback
I.D.: 97834128

Servicii de pază şi protecţie, monitorizare, intervenţie şi patrulare în vederea asigurării securităţii obiectivelor Primăriei Pantelimon

Data publicarii
29.05.24 Exista 38.490 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
01.07.24
Pretul estimativ:
729.648,00 RON - 8.755.776,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.05.24 Publicat la 30.05.24 Publicat la 19.06.24 Publicat la 20.06.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Primăria Orasului Pntelimon intentioneaza sa incheie un acord-cadru pentru 24 de luni de la data semnării Acordului Cadru, de prestări servicii de paza si securitate, in limita existentei creditelor bugetare cu acesta destinatie. Acord-cadru de servicii de paza conform cerinţelor caietului de sarcini. Valoarea celui mai mic contract subsecvent este de 364.824,00 lei fara TVA, corespunzând cantităţilor minime de servicii ...
Primăria Orasului Pntelimon intentioneaza sa incheie un acord-cadru pentru 24 de luni de la data semnării Acordului Cadru, de prestări servicii de paza si securitate, in limita existentei creditelor bugetare cu acesta destinatie. Acord-cadru de servicii de paza conform cerinţelor caietului de sarcini. Valoarea celui mai mic contract subsecvent este de 364.824,00 lei fara TVA, corespunzând cantităţilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent, respectiv 1 luna; Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 4.377.888 lei fara TVA, corespunzând cantităţilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata de derulare a unui contract subsecvent., respectiv 12 luni; Valoarea minima a acordului – cadru este de: 729.648 lei fara TVA, corespunzând cantităţilor minime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord – cadru Valoarea maxima a acordului – cadru este de: 8.755.776 lei fara TVA, corespunzând cantităţilor maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord – cadru. Frecventa de încheiere a contractelor subsecvente este de maximum 2 contracte subsecvent pe an, in limita necesitatilor Autoritatii Contractante si a fondurilor bugetare aprobate Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 18 Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 18 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu