Se vor organiza 3 workshop-uri tematice pentru 50 depersoane.Cele 50 de persoane (membrii grup tinta si invitati) vor participa la toate cele 3 workshop-uri.Workshop-urile vor avea urmatorele teme de discutii:1. Importanta responsabilitatii civice2. Promovarea egalitatii de sanse si nediscriminarea in sistemul public3. Dezvoltarea durabilaWorkshop-urile se vor desfasura in afara localitatilor de unde provin membrii grup tin...
Se vor organiza 3 workshop-uri tematice pentru 50 depersoane.Cele 50 de persoane (membrii grup tinta si invitati) vor participa la toate cele 3 workshop-uri.Workshop-urile vor avea urmatorele teme de discutii:1. Importanta responsabilitatii civice2. Promovarea egalitatii de sanse si nediscriminarea in sistemul public3. Dezvoltarea durabilaWorkshop-urile se vor desfasura in afara localitatilor de unde provin membrii grup tinta, serviciile vor fi externalizate de catre Solicitant.Prin intermediul acestor workshopuri se urmareste atat informare publicului referitor la importanta dezvoltarii locale, cat si consultarea acestora referitor la solutionarea problemei legata de imbunatatirea relatiei dintre cetatean si institutie publica.In cadrul acestei activitatii se va asigura si promova egalitatea de sanse si de tratament egal, intre barbati si femei, inclusiv prin introducerea de masuri si dispozitii pentru interzicerea discriminarilor bazate pe criterii de sex, apartenenta la grupuri minoritare, rasa, religie, dizabilitati, etc, prin introducerea de sectiuni (precum: egalitatea de sanse, nediscriminare, accesare persoane cu dizabilitati, dezvoltare durabila) in cadrul prezentarilor.Activitatile de informare si publicitate desfasurate in cadrul proiectului vor fi realizate cu respectarea regulilor prevazute in Manualul de identitate vizuala 2014-2020 POCA.Aceasta activitate va cuprinde masurile minime de informare si publicitate si anume:- afisarea pe site-ul public al solicitantului, a unei scurte descrieri a proiectului, care sa cuprinda urmatoarele informaþii: titlu, denumire beneficiar, scop, obiective specifice, rezultate, data de începere, perioada de implementare, valoarea totala (defalcata pe surse de finanþare). Totodata, la finalizarea proiectului, publicarea pe site-ul public al solicitantului a rezultatelor acestuia si postarea link-urilor utile;- publicarea a 3 anunþuri sau comunicate de presa la începutul, la mijlocul implementarii si la finalizarea proiectului pe site-ul public al solicitantului si al primariilor partenere;- realizarea si expunerea a 3 afise cu informaþii despre proiect (dimensiunea A3), si a 2 roll-uri într-un loc usor vizibil publicului, care sa cuprinda urmatoarele informaþii referitoare la acesta: titlu, denumire beneficiar si parteneri (daca exista), scop, data de începere, perioada de implementare, valoarea totala (defalcata pe surse de finanþare);- 2 evenimente de diseminare a rezultatelor/obiectivelor/activitatilor proiectului (conferinta la inceputul proiectului+conferinþa la finalizarea proiectului);In cadrul Conferinþei de diseminare a rezultatelor/finalizare a proiectului vor fi incluse secþiuni privind principiile orizontale, precum: egalitatea de sanse, nediscriminare etc.La cele 2 evenimente vor participa maxim 50 persoane, per eveniment, iar locatia de desfasurare va fi aleasa in functie de oferta operatorului economic cu care se va incheia contractul de achizitie.